-
1. Data: 2003-10-09 16:45:15
Temat: Zmiany w regulaminie konta Inteligo
Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...WYTNIJ.pl>
http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=214
09.10.2003
W związku z wejściem w życie ustawy o elektronicznych instrumentach
płatniczych od 12 października wprowadzamy niewielkie zmiany w funkcjonowaniu
kont Inteligo.
Nowa ustawa o ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych zakłada
zwiększenie ochrony posiadaczy kart.
Zgodnie z § 71 ust. 2 obowiązującego regulaminu, nowy zacznie obowiązywać po
14 dniach od daty doręczenia regulaminu. Jeżeli podałeś nam adres e-mail
informacja o zmianie regulaminu zostanie przesłana do Ciebie drogą
elektroniczną, jeśli nie podałeś adresu e-mail nowy regulamin otrzymasz pocztą
tradycyjną na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Do najważniejszych zmian w funkcjonowaniu kont Inteligo należą:
Zmiana procedur reklamacyjnych: od momentu wejścia w z życie nowego regulaminu
podczas składania reklamacji dotyczącej transakcji kartowych, dokonanych przy
użyciu utraconej karty, których wartość przewyższa równowartość kwoty 150
euro, zobowiązany jesteś przedstawić: 1) zaświadczenie z policji dokumentujące
zgłoszenie faktu utraty karty i dokonania nieuprawnionej transakcji
obciążającej rachunek Klienta oraz 2) szczegółowy opis okoliczności utraty
karty wraz z oświadczeniem posiadacza karty wskazującym, które transakcje
dokonane zostały przez osobę nieuprawnioną.
Zmiana zasad uznawania reklamacji kartowych: od 12 października 2003 r., jeśli
jesteś posiadaczem karty odpowiadasz za nieuprawnione transakcje kartą,
dokonane przed jej zastrzeżeniem, tylko do równowartości w złotych, kwoty 150
euro. Do tej pory, Twoja odpowiedzialność dotyczyła wszystkich transakcji
wykonanych utraconą kartą, do chwili jej zastrzeżenia. Ograniczenie to nie
dotyczy operacji, do których doszło z Twojej winy, a w szczególności, gdy nie
dopełnił on obowiązków określonych w § 42 ust.3 i ust.4 "Ogólnych warunków",
czyli np.: nienależycie przechowywał kartę, PIN karty lub przechowywał je razem.
Tabela opłat i prowizji: do Tabeli dodane zostały pozycje związane z opłatami
za dostarczenie kolejnej Umowy Konta Inteligo pocztą lub przesyłką kurierską
oraz za obsługę debetu na koncie Inteligo.
-----------------------------------
Pozdrawiam
Marcin
http://www.cuf.prv.pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2003-10-09 17:06:28
Temat: Re: Zmiany w regulaminie konta Inteligo
Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
Użytkownik Marcin Dominiak napisał:
>
> Zmiana procedur reklamacyjnych: od momentu wejścia w z życie nowego regulaminu
> podczas składania reklamacji dotyczącej transakcji kartowych, dokonanych przy
> użyciu utraconej karty, których wartość przewyższa równowartość kwoty 150
> euro, zobowiązany jesteś przedstawić: 1) zaświadczenie z policji dokumentujące
> zgłoszenie faktu utraty karty i dokonania nieuprawnionej transakcji
> obciążającej rachunek Klienta oraz
Ciekaw jestem na jakiej podstawie prawnej należy zgłaszać policji
_zagubienie_ karty płatniczej?
> 2) szczegółowy opis okoliczności utraty
> karty wraz z oświadczeniem posiadacza karty wskazującym, które transakcje
> dokonane zostały przez osobę nieuprawnioną.
>
"Uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym stwierdziłem w portfelu
nieobecność karty płatniczej VE Inteligo. Ostatnio widziałem ją tam
miesiąc temu. Inne okoliczności zagubienia nie są mi znane"
Ciekaw jestem czy taki opis może być?
pzdr
Tomek
P.S. Z punktu 1. to się chyba będą musieli wycofać. Jakoś nie bardzo to
widzę w tej formie.
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl