  • 1. Data: 2003-07-11 16:24:34
    Temat: Zmiany w serwisie Multibanku
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml

    Pozdrowienia,

    7/12

  • 2. Data: 2003-07-11 16:36:25
    Temat: Re: Zmiany w serwisie Multibanku
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    No, calkiem niezle!

    Zwlaszcza dowolne nazwy przelewow, wrzescie bede mogl od razu trafic
    na wlasciwy rachunek do przelwu a nie zgadywac co tez zapisalem pod
    "Zasilenie2" :->

    Ciekawe jak bedzie wygladac to Centrum Oszczedzania a dokladniej
    czy bedzie wiecej funduszy niz w mBanku oraz czy te, ktore juz tam sa
    beda tak samo zwolnione z oplat. Logika podpowiadalaby, ze raczej
    tak, tym bardziej, ze fundusze prawdopdobnie maja podpisana umowe
    z BRE czyli de facto tym samym podmiotem.

    Jest tez wzmianka o wydrukach potwierdzen a co z wydrukami historii
    rachunku? To by mi sie bardziej przydalo bo drukowanie wyciagow
    w poziomie na A4 to slaby pomysl...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-07-11 16:51:55
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "7/12" <v...@n...hoga.pl> napisal w wiadomosci

    > http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml

    Nareszcie !!

    --
    Zastrzezenie: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na adres uzyty
    do/podczas wyslania tej wiadomosci.

  • 4. Data: 2003-07-11 17:02:19
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    Uzytkownik "7/12" <v...@n...hoga.pl> napisal w wiadomosci
    > http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml

    czy ktos moze wkleic to info na grupe...?

    ja nie moge ujrzec tego na powyzszym linku... nawet po wyczyszczeniu cache
    :(

    pozdr,
    tomek

  • 5. Data: 2003-07-11 17:25:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał:

    > Zwlaszcza dowolne nazwy przelewow, wrzescie bede mogl od razu trafic
    > na wlasciwy rachunek do przelwu a nie zgadywac co tez zapisalem pod
    > "Zasilenie2" :->

    + możliwość podpięcia przelewu do poszczególnych kanałów dostępu.

> [...]
    > tak, tym bardziej, ze fundusze prawdopdobnie maja podpisana umowe
    > z BRE czyli de facto tym samym podmiotem.

    Podobno będzie to co w mB + trochę ulepszeń. Fundusze pewnie te same.

    > Jest tez wzmianka o wydrukach potwierdzen a co z wydrukami historii
    > rachunku?

    Ja ciekaw jestem jakich operacji potwierdzenia będą...

    > To by mi sie bardziej przydalo bo drukowanie wyciagow
    > w poziomie na A4 to slaby pomysl...

    Eee, są papierowe wyciągi, które też są ulepszane...

  • 6. Data: 2003-07-11 17:49:11
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    tomek wrote:
    > czy ktos moze wkleic to info na grupe...?

    Centrum Oszczędzania w serwisie transakcyjnym
    Informujemy, że od dnia 13 lipca MultiBank wprowadza do serwisu
    transakcyjnego nową usługę - Centrum Oszczędzania. Centrum Oszczędzania to
    miejsce służące do kompleksowego zarządzania swoimi oszczędnościami
    osobistymi poprzez połączenie tradycyjnych lokat bankowych oraz nowoczesnych
    form oszczędzania, jakimi są fundusze inwestycyjne. Do menu Centrum
    Oszczędzania zostanie przeniesiona opcja 'Lokaty'. Jednocześnie informujemy,
    że usługa Centrum Oszczędzania będzie w pełni dostępna od 21 lipca.

    Nazwy własne przelewów zdefiniowanych
    Od dnia 13 lipca MultiBank wprowadza w serwisie transakcyjnym możliwość
    samodzielnego przypisywania nazw dla przelewów zdefiniowanych.
    Nowy sposób definiowania przelewów pozwala zdecydować, który z przelewów
    zdefiniowanych będzie dostępny także w automatycznym serwisie telefonicznym
    (AST) oraz w serwisie WAP (maksymalnie 9 przelewów), a także definiowanie
    domyślnej kwoty i waluty przelewu.
    Jednocześnie zachęcamy do modyfikowania już zdefiniowanych przelewów i
    nadawania im własnych nazw.

    Wydruki potwierdzeń operacji
    Informujemy, że od dnia 13 lipca w serwisie transakcyjnym będą dostępne
    wydruki potwierdzeń operacji (w formacie HTML). Potwierdzenia wykonania
    operacji będą dostępne dla operacji zrealizowanych po 13 lipca. Dla
    pozostałych operacji drukowane będą potwierdzenia złożenia dyspozycji.

    Wewnętrzne przelewy walutowe
    Od dnia 13 lipca MultiBank wprowadza w serwisie transakcyjnym możliwość
    definiowania wewnętrznych przelewów walutowych. Usługa będzie dostępna dla
    przelewów między rachunkami tego samego posiadacza.

    prosze uprzejmie :)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 7. Data: 2003-07-11 21:22:30
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Podobno będzie to co w mB + trochę ulepszeń. Fundusze pewnie te same.

    Jakich ulepszen :-) ?

    > Eee, są papierowe wyciągi, które też są ulepszane...

    No tak ale sa platne (przynajmniej do Jestem). I tak juz place
    za prowadzenie konta, za VC i jej ubezpieczenie, za KK...
    Ile mozna :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-07-12 14:18:07
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Jest tez wzmianka o wydrukach potwierdzen a co z wydrukami historii
    > rachunku? To by mi sie bardziej przydalo bo drukowanie wyciagow
    > w poziomie na A4 to slaby pomysl...
    dlaczego w poziomie? czyżby ci obcinało na brzegach (saldo)? wystarczy
    zmienić marginesy (zmniejszyć) o ile twoja drukarka puszcza ;) (mój HP 710C
    drukuje OK)

  • 9. Data: 2003-07-13 08:15:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl> napisał:

    > Nazwy własne przelewów zdefiniowanych
    (...)
    > domyślnej kwoty i waluty przelewu.

    Dodatkowo pojawił się kalendarz :)

> [...]
    > operacji będą dostępne dla operacji zrealizowanych po 13 lipca. Dla
    > pozostałych operacji drukowane będą potwierdzenia złożenia dyspozycji.

    Szkoda, że nie ma potwierdzenia do PZ ;-// Ale za to na potwierdzeniu nie ma
    "MULTIKONTO Z KREDYTEM" ;) Co ciekawe są potwierdzenia każdej operacji, także
    kartą debetową. Czy do operacji KK też są ?

  • 10. Data: 2003-07-13 09:29:29
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > No tak ale sa platne (przynajmniej do Jestem). I tak juz place
    > za prowadzenie konta, za VC i jej ubezpieczenie, za KK...
    > Ile mozna :-)))

    Plotka gminna niesie, że może będą bezpłatne.

    KK