  • Data: 2007-04-01 19:39:42
    Temat: Zmniejszenie marży banku (kredyt hipoteczny)
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Spłacam kredyt hipo w chf. LTV w tej chwili mam około 45% (w momencie
    wypłaty kredytu było to 57%). Marża banku od początku wynosi 1,82%.
    Ostatnio zwróciłem się telefonicznie do banku o obniżenie marży w
    związku ze zmianą wartości wsp. LTV, ale odmówili. Nie bardzo chcę się
    przenosić do innego banku (za dużo papierologii), ale widzę oferty
    innych banków i przydało by się obniżenie kosztów kresytu.
    Załatwialiście może takie sprawy? co, mam narobić zdjęć mieszkania i
    wysłać do banku, że to moje i faktycznie tyle warte a w załączeniu
    przesłać linki do ofert sprzedaży mieszkań w mieście z aktualnymi cenami?
    doradca inwestycyjny zapewniał mnie ostatnio, że mam bardzo dobre
    warunki kredytu...