  • 1. Data: 2005-07-02 08:21:01
    Temat: Znów burze we Wrocławiu? ;-)
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Lukas Bank

    "Serwer jest zajęty. Prosimy spróbować później".

    Zaplanowane zlecenia są realizowane, ale system on-line już drugi dzień
    niedostępny.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 2. Data: 2005-07-02 09:13:56
    Temat: Re: Znów burze we Wrocławiu? ;-)
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-07-02 10:21, Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Lukas Bank
    >
    > "Serwer jest zajęty. Prosimy spróbować później".
    >
    > Zaplanowane zlecenia są realizowane, ale system on-line już drugi dzień
    > niedostępny.

    W tej chwili działa...

    Gree

  • 3. Data: 2005-07-02 09:38:08
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 2 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Gree posłał(a) w świat wiadomość

    > W tej chwili działa...

    Spróbuj nie tylko zalogować się na stronę ale na przykład odświeżyć stan
    konta.

    Poczekasz dłuuuuuugo, bo serwer jest zbyt zajęty, by wyświetlić szybko
    komunikat: "Serwer jest zajęty. Prosimy spróbować później".

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 4. Data: 2005-07-02 09:59:19
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-07-02 11:38, Janusz - Vahanara napisał(a):

> [...]
    >
    > Poczekasz dłuuuuuugo, bo serwer jest zbyt zajęty, by wyświetlić szybko
    > komunikat: "Serwer jest zajęty. Prosimy spróbować później".

    Uuu... Faktycznie - aktualizował kilka, jak nie kilkanaście minut i
    efektem tego był podany przez Ciebie komunikat.

    Gree