  • 1. Data: 2005-07-02 09:24:39
    Temat: konto Inteligo i oplata za prowadzenie
    Od: "napis" <n...@b...n.ie>

    Założyłem sobie właśnie konto w Inteligo, bo skusił mnie prezent
    50złotowy. Co się dzieje w przypadku, gdybym wyjechał na wakacje i
    zapomniał wpłacić cokolwiek na to konto. W przypadku salda poniżej 100zł
    jest pobierana opłata, ale jeżeli saldo to 0zł, to co wtedy, wskakuje
    debet? Pytam czysto teoretycznie.

  • 2. Data: 2005-07-02 09:37:52
    Temat: Re: konto Inteligo i oplata za prowadzenie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    napis napisał(a):
> [...]
    > zapomniał wpłacić cokolwiek na to konto. W przypadku salda poniżej 100zł
    > jest pobierana opłata, ale jeżeli saldo to 0zł, to co wtedy, wskakuje

    Teoretycznie, to jest to precyzyjnie określone w TOiP. Opłata jest
    pobierana, gdy średnie saldo miesięczne jest większe od 0,00 i mniejsze
    od 100

    Więc - opłatą spadniesz na debet, ale kolejne opłaty miesięczne nie
    spowodują już jego powiększania.

    Jeśli inteligentnie wyzerujesz konto (wyzerujesz saldo księgowe w
    pierwszym dniu okresu miesięcznego), to konto zostanie "uśpione", wg
    TOiP nie będziesz klientem aktywnym i opłaty miesięczne nie będą pobierane.

  • 3. Data: 2005-07-02 17:58:53
    Od: zet <z...@z...pl>

    napis wrote:
> [...]
    > zapomniał wpłacić cokolwiek na to konto. W przypadku salda poniżej 100zł
    > jest pobierana opłata, ale jeżeli saldo to 0zł, to co wtedy, wskakuje

    Ja bym się nie przejmował. Opłata jest niewielka maks. 6 zł miesięcznie, a
    chyba nie wyjeżdżasz na więcej niż miesiąc? Jeśli na koncie nie będzie
    pieniędzy przez 3 miesiące to bank może zamknąć konto zgodnie z regulaminem.