  • Data: 2005-06-24 20:44:30
    Temat: Zsumowanie limitow KK
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, obecnie uzywam 4 KK z dosc niskimi limitami, przecietnie po
    okolo 4k. Chcialbym limit z trzech z nich "skomasowac" sobie w jednej
    karcie, bo juz mi sie znudzila ta ilosc kart. Czy jakis bank mi to
    moze standardowo zrobic bez papierkologii i badania zdolnosci
    kredytowej, na zasadzie "zamiany karty z innego banku" (tak jak to
    jest robione w przypadku pojedynczej karty), czy to raczej wszedzie
    bedzie niemozliwa lub niestandardowa procedura. Wprawdzie czekalem z
    tym na wejscie oferty HSBC, ale juz mi sie znudzilo czekanie. Karty
    obslugiwane bez zarzutu, w BIK-u rzecz jasna tez bez jakichs dziwnych
    historii. :-)

    marekz