eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2006-02-20 15:13:27
    Temat: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Byłem dziś w Polbanku. Pytałem o kartę kredytową od ręki na gębę. Oczywiście
    mili pracownicy, ale nie doświadczeni i dodatkowo nie znają się jak wypełnić
    formularz. Karte kredytowe na gębę już do 2tys zł daja, a niedawno bylo 1tys zl.
    Pozatym trzeba podać gdzie się pracuje, ile zarabia, kontakt do pracodawcy i
    muszą skontaktować się z pracodawcą, który potwierdzi fakt zatrudnienia, a
    dodatkowo musi być nr stacjonarny do pracodawcy i musi być koniecznie w książce
    telefonicznej (lub na telefonicznej informacji). Obowiązkowo sprawdzanie w BIK.
    Jak pracodawca odmówi potwierdzenia zatrudinenia (np. nie podaje informacji
    przez telefon, to nie wydadza karty kredytowej).

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2006-02-20 18:10:19
    Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    kjvirtual napisał:
    > Pozatym trzeba podać gdzie się pracuje, ile zarabia, kontakt do pracodawcy
    > i muszą skontaktować się z pracodawcą, który potwierdzi fakt zatrudnienia,
    > a dodatkowo musi być nr stacjonarny do pracodawcy i musi być koniecznie w
    > książce telefonicznej (lub na telefonicznej informacji). Obowiązkowo
    > sprawdzanie w BIK. Jak pracodawca odmówi potwierdzenia zatrudinenia (np.
    > nie podaje informacji przez telefon, to nie wydadza karty kredytowej).

    To ja dziękuję za takiego pracodawcę co to podaje przez telefon
    informacje osobiste o pracowniku każdemu kto do firmy zadzwoni...

    K.


  • 3. Data: 2006-02-20 20:57:12
    Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    news:8796106853687c0ec8aa2f2ffbee512a@krystian.i.jeg
    o.chomik...
    > kjvirtual napisał:
    > To ja dziękuję za takiego pracodawcę co to podaje przez telefon informacje
    > osobiste o pracowniku każdemu kto do firmy zadzwoni...
    >
    nie widze nic złego w zapytaniu przez telefon, czy Pan Jan Kowalski pracuje u
    Państwa?

    Pozdrawiam


  • 4. Data: 2006-02-20 23:45:35
    Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    gasper <g...@p...comp> napisał(a):


    > nie widze nic złego w zapytaniu przez telefon, czy Pan Jan Kowalski
    > pracuje u Państwa?
    >
    A jakby to WKU dzwoniło? :^)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2006-02-21 08:24:53
    Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dtdkav$ch$1@inews.gazeta.pl...
    > A jakby to WKU dzwoniło? :^)

    WKU ma poblokowane wychodzace a po drugie w moim wieku ? ;)


  • 6. Data: 2006-02-21 19:56:14
    Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krystek" <k...@p...space.mailbox> wrote in message
    news:8796106853687c0ec8aa2f2ffbee512a@krystian.i.jeg
    o.chomik...
    >
    > To ja dziękuję za takiego pracodawcę co to podaje przez telefon
    > informacje osobiste o pracowniku każdemu kto do firmy zadzwoni...
    >

    Hm, w wiekszosci przypadkow wystarczy zadzwonic na centrale i poprosic o
    polaczenie z Kowalskim...

    MK

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1