-
1. Data: 2006-02-20 15:13:27
Temat: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
Od: "kjvirtual" <k...@g...com>
Byłem dziś w Polbanku. Pytałem o kartę kredytową od ręki na gębę. Oczywiście
mili pracownicy, ale nie doświadczeni i dodatkowo nie znają się jak wypełnić
formularz. Karte kredytowe na gębę już do 2tys zł daja, a niedawno bylo 1tys zl.
Pozatym trzeba podać gdzie się pracuje, ile zarabia, kontakt do pracodawcy i
muszą skontaktować się z pracodawcą, który potwierdzi fakt zatrudnienia, a
dodatkowo musi być nr stacjonarny do pracodawcy i musi być koniecznie w książce
telefonicznej (lub na telefonicznej informacji). Obowiązkowo sprawdzanie w BIK.
Jak pracodawca odmówi potwierdzenia zatrudinenia (np. nie podaje informacji
przez telefon, to nie wydadza karty kredytowej).
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2006-02-20 18:10:19
Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>
kjvirtual napisał:
> Pozatym trzeba podać gdzie się pracuje, ile zarabia, kontakt do pracodawcy
> i muszą skontaktować się z pracodawcą, który potwierdzi fakt zatrudnienia,
> a dodatkowo musi być nr stacjonarny do pracodawcy i musi być koniecznie w
> książce telefonicznej (lub na telefonicznej informacji). Obowiązkowo
> sprawdzanie w BIK. Jak pracodawca odmówi potwierdzenia zatrudinenia (np.
> nie podaje informacji przez telefon, to nie wydadza karty kredytowej).
To ja dziękuję za takiego pracodawcę co to podaje przez telefon
informacje osobiste o pracowniku każdemu kto do firmy zadzwoni...
K.
-
3. Data: 2006-02-20 20:57:12
Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
Od: "gasper" <g...@p...comp>
Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
news:8796106853687c0ec8aa2f2ffbee512a@krystian.i.jeg
o.chomik...
> kjvirtual napisał:
> To ja dziękuję za takiego pracodawcę co to podaje przez telefon informacje
> osobiste o pracowniku każdemu kto do firmy zadzwoni...
>
nie widze nic złego w zapytaniu przez telefon, czy Pan Jan Kowalski pracuje u
Państwa?
Pozdrawiam
-
4. Data: 2006-02-20 23:45:35
Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
gasper <g...@p...comp> napisał(a):
> nie widze nic złego w zapytaniu przez telefon, czy Pan Jan Kowalski
> pracuje u Państwa?
>
A jakby to WKU dzwoniło? :^)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2006-02-21 08:24:53
Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
Od: "gasper" <g...@p...comp>
Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dtdkav$ch$1@inews.gazeta.pl...
> A jakby to WKU dzwoniło? :^)
WKU ma poblokowane wychodzace a po drugie w moim wieku ? ;)
-
6. Data: 2006-02-21 19:56:14
Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
Od: "MK" <m...@i...pl>
"Krystek" <k...@p...space.mailbox> wrote in message
news:8796106853687c0ec8aa2f2ffbee512a@krystian.i.jeg
o.chomik...
>
> To ja dziękuję za takiego pracodawcę co to podaje przez telefon
> informacje osobiste o pracowniku każdemu kto do firmy zadzwoni...
>
Hm, w wiekszosci przypadkow wystarczy zadzwonic na centrale i poprosic o
polaczenie z Kowalskim...
MK