  • 21. Data: 2011-11-12 21:43:38
    Temat: Re: Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Transparenty z intencją agresji to Bóg, Honor, Ojczyzna wg TVN-u ? - Marsz
    > Niepodległości
    > http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=p
    layer_detailpage#t=22s

    > "ale przedewszstkim można było zaobserwować pałki w rękach, tak ?."

    Tę modę zauważyłem już ze trzy lata temu, i to w potocznych rozmowach, gdzieś
    na jakiejś imprezie w kraju. Nie wiem skąd to się wzięło, nie sądzę by z GW,
    bo to jednak słowo pisane jest, tak? :). Nie brzmi mi to zbyt ładnie, odnoszę
    wrażenie, że mówiący nie jest pewien tego co mówi, szuka potwierdzenia.

    kc

  • 22. Data: 2011-11-13 08:17:13
    Temat: Re: Życzenia urodzinowe (NTG?)
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "root"
    > [...]. Kompletnie nie wiem o co chodzi. Dla
    > mnie to jakies dziecięce zabawy. Nie widzialem tam nikogo powyzej 30lat.

    Po 30 latach od stanu wojennego musiala nastapic wymiana pokolen i tak samo
    jak wtedy starsi dziwia sie, ze znowu ktos bez powodu wszczyna awanture na
    ulicy.

    > Bardziej mnie interesuje kto zaplaci za interwencję tych setek
    > policjantów.

    My

    Leszek

  • 23. Data: 2011-11-13 12:33:44
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "root"
    >
    > Po 30 latach od stanu wojennego musiala nastapic wymiana pokolen i tak
    > samo jak wtedy starsi dziwia sie, ze znowu ktos bez powodu wszczyna
    > awanture na ulicy.

    poza tym we francji niemczech GB itp nie było żadnych stanów wojennych, a
    zadymiarze regularnie robią demolki i sie naparzają z ich ZOMO
    to jest proste dorabianie ideologii na siłe

  • 24. Data: 2011-11-13 13:16:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 09:17:13 +0100, Lech Dubrowski napisał(a):

> [...]
    > jak wtedy starsi dziwia sie, ze znowu ktos bez powodu wszczyna awanture na

    Nie no. Oczywiście, że awantura była pewnie potrzebna. Chciałbym tylko
    zapytać jakie były główne cele tej awantury. Bo hasło: wolnośc, Bóg
    ojczyzna, to trochę mało żeby to zrozumiał stary sklerotyk taki jak ja.

  • 25. Data: 2011-11-13 19:04:33
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > A to ci jeszcze dorzucę :
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=p
    layer_embedded

    > Wywraca mi to do góry nogami mój pielęgnowany od 52 lat system wartości. I
    co
    > ja teraz pocznę?
    >
    > kc

    Chcialem sobie jeszcze raz obejrzeć, a tu nie ma. Uzytkownikowi się filmik
    nie podobał:(.
    Ale są jeszcze inne cacka. Tu około 1.56 podpalają policjantom samochód. Ale,
    ale kto to podpala?
    http://www.youtube.com/watch?v=KVaob5AYht8&feature

    kc

  • 26. Data: 2011-11-14 21:45:26
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > O prowokacjach nimieckich bojówek latających z Plskimi falgami można się
    > doczytać równiez ....

    A tu dowody ....

    Marsz Niepodleglosci 2011 - prowokacja
    http://www.youtube.com/watch?v=tWCXBoodFTk&feature=y
    outu.be

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2011-11-14 21:52:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A tu dowody ....
    >
    > Marsz Niepodleglosci 2011 - prowokacja
    > http://www.youtube.com/watch?v=tWCXBoodFTk&feature=y
    outu.be

    Jebane tvn-owskie kurwy Karolaki z "Hanią nasza kochaną" ściągajką zaciągi
    lewaków aby rozpierdolić polskie święto narodowe ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2011-11-14 22:20:47
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    > A tu dowody ....
    >
    > Marsz Niepodleglosci 2011 - prowokacja
    > http://www.youtube.com/watch?v=tWCXBoodFTk&feature=y
    outu.be

    To zdjęcie jest jeszcze ciekawsze. Prowokacja szyta jeszcze grubszymi nićmi,
    czy photoshop?
    Bo aż nie chce się wierzyć.

    http://niezalezna.pl/18941-przeciw-bandytyzmowi-na-n
    aszych-ulicach

    kc

  • 29. Data: 2011-11-14 22:57:28
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    outu.be

    > To zdjęcie jest jeszcze ciekawsze. Prowokacja szyta jeszcze grubszymi
> [...]

    nie byłem tam, nawet nie oglądałem w tv wiec powiedzmy staram sie ocenić
    obiektywnie
    weźmy więc fotę:

    http://niezalezna.pl/uploads/resize/remote/5239d1bad
    c6a122c5783f94c5a924872-600x400.jpg

    W LG widać dwóch białych w oddali
    W LD jednego, też w oddali
    żaden z nich go nie walnął, bo to widać z filmu

    Po prawej z czterema facet rozmawaia

    skoro tak znacie temat, i o tym piszecie, to ogólnie kim byli goście w
    białych kominiarkach wmieszani w marsz
    Nie wierze, że organizatorzy nie zauwazyli obcych bo ci sie przebrali w
    kominiarki i to nietypowe, o co tu q chodzi?

  • 30. Data: 2011-11-14 23:17:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jebane tvn-owskie kurwy Karolaki z "Hanią nasza kochaną" ściągajką zaciągi
    > lewaków aby rozpierdolić polskie święto narodowe ....

    O chyba jednak musze odwołac swoje słowa:

    Gdyby popatrzeć na tą "antifę" to większość to jakies dziewczyny i
    chuderlaki raczej z pozytwyną aurą nie za bardzo zdolne zdolne do jakiś
    większych bijatyk....

    http://www.wykop.pl/link/942925/jak-naprawde-wyglada
    la-kolorowa-niepodlegla/

    http://majowa.nowyekran.pl/post/37613,durnie-dalisci
    e-sie-napuscic-na-siebie-nawzajem

    "[...] Poza tym jak oni zostali zagnani do Krytyki Politycznej to było
    jeszcze jasno. A rozróba była jak zaczęło robić się szaro. Jak mogli być w
    dwóch miejscach jednocześnie. [...]".

    Jakoś to wszystko niejednoznaczne ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/