  • 31. Data: 2011-11-15 17:20:43
    Temat: Re: Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie wierze, że organizatorzy nie zauwazyli obcych bo ci sie przebrali w
    > kominiarki i to nietypowe, o co tu q chodzi?

    Wszystko na to wskazuje, że była to solidnie zaplanowana robota, tylko
    wszystko rozleciało się od niepotrzebnego niemieckiego splunięcia na polski
    mundur ....

    Sprawa się rypła. Dużo linków na dowód. Splunięcie na polski mundur zmieniło
    bieg zdarzeń.
    <http://toczytaelita.nowyekran.pl/post/37703,sprawa-
    sie-rypla-duzo-linkow-na-dowod-spluniecie-na-polski-
    mundur-zmienilo-bieg-zdarzen>

    "[...] Tuż po 12.00 w Święto Niepodległości grupa uzbrojonych po zęby
    niemieckich bandytów przemieszczała się ul. Nowy Świat prawdopodobnie w
    kierunku pl. Konstytucji. Gdy mijali grupę rekonstrukcyjną jeden z nich
    splunął na polski mundur.
    Policji wobec zgromadzonej widowni nie wypadało nie zareagować i niemieccy
    lewacy wycofali się na z góry upatrzone pozycje do swojej meliny, czyli
    siedziby "Krytyki Politycznej". [...]".

    A więc potwierdza się
    <http://www.niepoprawni.pl/blog/4818/wiec-potwierdza
    -siew-kawiarni-krytyki-politycznej-nowy-wspanialy-sw
    iat-w-warszawie-policja>
    <http://niezalezna.pl/uploads/resize/remote/5239d1ba
    dc6a122c5783f94c5a924872-600x400.jpg>

    PRZECIW BANDYTYZMOWI NA NASZYCH ULICACH
    http://niezalezna.pl/18941-przeciw-bandytyzmowi-na-n
    aszych-ulicach

    "[...]
    1. Grupy "niemieckich" debilków, która moim zdaniem została uzyta jedynie
    jako element propagandowy i zabezpieczona w komisariatach już około godzina
    12, w czasie, gdy na ulicach została zastąpiona przez zamaskowanych
    "profesjonalistów", używających nieporadnie języka angielskiego, co miało
    świadczyć, że to "Niemce"

    2. Grupy oznaczonej "białymi bałakławami", której celem było
    uwierzytelnienie brutalnych zachowań policji i podgrzanie emocji,
    obliczonego na efekt rebelii . To szczególnie niebezpieczny rodzaj
    funkcjonariuszy służb tajnych, przygotowany i szkolony do "akcji
    bezpośrednich".
    [...]".

[...]

    "[...] Po wyeliminowaniu części niemieckich terrorystów policja walczyła już
    tylko z prowokatorami w białych kominiarkach, tzn. sama ze sobą, co widać
    tu:

    Nowe: Warszawa, zamieszki podczas Marszu Niepodległości
    http://www.youtube.com/user/Klodzko24tv#p/a/u/0/lalC
    16HgR5E

    [...]".

    Widać, że te chłopy w białych kominiarkach to szpece od czarnej roboty bo
    jak leją to aż wióry lecą, i że znaleźli się oni tam nieprzypadkowo nie
    mając za wiele wspólnego z niemieckimi pokrzywionymi chuderlakami od Szczuki

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2011-11-15 17:53:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 18:20:43 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    > mając za wiele wspólnego z niemieckimi pokrzywionymi chuderlakami od Szczuki

    Dużo energii poświęcasz na to śledztwo, który szczeniak jakiemu
    szczeniakowi po zębach dał albo nie dał. Chcieli się chłopaki zabawić a Ty
    jakieś wzniosłe idee w tym znajdujesz. Ech Endriu...

  • 33. Data: 2011-11-15 18:13:25
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dużo energii poświęcasz na to śledztwo, który szczeniak jakiemu
    > szczeniakowi po zębach dał albo nie dał.

    Ooo kolego, podczas gdy istnieje podejrzenie awangarda czerwonej
    socjaldemokracji z "Hanią nasza kochaną" na czele i proawdopodobnie Policją
    chcą rozpierdzielić marsz niepodległościowy a ty chcesz to bagatelizować ?.

    Nie ze mną te numery bruner..... Ja jestem na takie sparwy cięty, bo wiem,
    że od tego zależy moja przyszłość ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2011-11-15 18:28:52
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bagatelizować ?.
    >
    > Nie ze mną te numery bruner..... Ja jestem na takie sparwy cięty, bo wiem,

    sory jednak nie bede sie w tym babrał chociaż z ciekawością czekam co z tego
    wyniknie

    ciekawi mnie najbardziej kim był fotograf który zarobił plaskacza, bo wg
    mnie to niemiec

  • 35. Data: 2011-11-15 18:30:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ciekawi mnie najbardziej kim był fotograf który zarobił plaskacza, bo wg
    > mnie to niemiec

    Przecież to jakiś koleżka od tych białych.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 36. Data: 2011-11-15 18:36:38
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    > Przecież to jakiś koleżka od tych białych.

    nie napisałeś nic sprzecznego z tezą że to niemiec

  • 37. Data: 2011-11-15 18:37:56
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 19:13:25 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie ze mną te numery bruner..... Ja jestem na takie sparwy cięty, bo wiem,

    No skoro tak się sprawy mają....
    Pragnąłbym zauważyć ze istnieje pewne spore prawdopodobieństwo, że Wielka
    Polska, może skończyć tak jak Wielka Serbia i Wielkie Niemcy. Co prawda są
    chlube wyjątki takie jak Wielkie Księstwo Luksemburg.

  • 38. Data: 2011-11-15 19:08:06
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <s...@o...eu> napisał(a):

    > nie napisałeś nic sprzecznego z tezą że to niemiec

    Nie ma poszkodowanych, nie ma sprawy :). Case closed. Czyli po naszemu-
    pozamiatane (pod dywan).

    pozdrawiam
    kc

  • 39. Data: 2011-11-15 20:38:42
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

> [...]
    > Polska, może skończyć tak jak Wielka Serbia i Wielkie Niemcy. Co prawda są
    > chlube wyjątki takie jak Wielkie Księstwo Luksemburg.

    nie no sory ale wielkie niemcy systematycznie rosną w siłę, zmieniła się
    tylko taktyka i metodologia podporządkowywania sobie innych państw

  • 40. Data: 2011-11-15 20:40:26
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 21:38:42 +0100, skippy napisał(a):

    > nie no sory ale wielkie niemcy systematycznie rosną w siłę, zmieniła się
    > tylko taktyka i metodologia podporządkowywania sobie innych państw

    oj skippy czepiasz sie szczegółów ;)