  • 1. Data: 2010-05-08 22:56:27
    Temat: a co powiecie na wypowiedź tego analityka?
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Wypowiedź dla GW:
    "Wśród walut środkowoeuropejskich złoty traci najwięcej, bo nasz rynek
    walutowy jest najbardziej płynny. Złotego łatwiej sprzedać niż np.
    forinta lub czeską koronę" - mówi Marek Rogalski z Domu Maklerskiego
    Banku Ochrony Środowiska

    http://biznes.onet.pl/boze-bron-euro,18493,3221359,3
    219970,199,1,news-detal

    Co powiecie na temat tej wypowiedzi?

    Moim zdaniem, następne komentarze pana Marka mozna sobie odpuścić, albo
    poczytać dla poprawy nastroju.

    J.

  • 2. Data: 2010-05-09 00:21:26
    Temat: Re: a co powiecie na wypowiedź tego analityka?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Joachim" <j...@o...pl> wrote in message

> [...]
    219970,199,1,news-detal

    > Co powiecie na temat tej wypowiedzi?
    >
    > Moim zdaniem, następne komentarze pana Marka mozna sobie odpuścić, albo

    miszczu :)

    george

  • 3. Data: 2010-05-09 04:02:22
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    219970,199,1,news-detal

    > Co powiecie na temat tej wypowiedzi?
    >
    > Moim zdaniem, następne komentarze pana Marka mozna sobie odpuścić, albo

    Genialne! Jestem pewien, że sam tego nie wymyślił, ktoś musiał
    podpowiedzieć. Jest wielu specjalistów (w gazecie) od pokrętnego tłumaczenia
    rzeczywistości.

    kc

  • 4. Data: 2010-05-09 12:01:30
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    219970,199,1,news-detal

    > Co powiecie na temat tej wypowiedzi?
    >
    > Moim zdaniem, następne komentarze pana Marka mozna sobie odpuścić, albo

    Joachim taka mała uwaga... Marek Rogalski jest w mojej ocenie jedynym
    analitykiem rynku walutoego którego warto czytac... ma nieprawdopodobne
    wyczucie rynku, ogromną wiedzę i doświadczenie... dlatego nie obraź się, ale
    jeszcze nie dorosłeś do tego by się z niego naśmiewac i lepiej zawsze uważnie
    czytaj co pisze... ja nigdy nie czytam anali, ale jego zawsze chętnie jak jest
    pod ręką... Rogal zajmuje się tym zresztą od bardzo wielu lat, a poza tym jest
    wychowankiem tej grupy he he... oczywiście z dawnych czasów, gdy dla wielu z
    nas była prawdziwym domem i nie było na niej tylu obłąkanych kolesi...

  • 5. Data: 2010-05-09 13:07:45
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    viper pisze:

> [...]
    > nas była prawdziwym domem i nie było na niej tylu obłąkanych kolesi...

    Jeśli jakaś internetowa grupa dyskusyjna jest dla ciebie prawdziwym
    domem, to ok. Jeśli koleś jest dla ciebie autorytetem, to też ok.

    Fakt jest jednak taki, że pan Marek tym komentarzem się nie popisał.

    J.

  • 6. Data: 2010-05-09 13:27:44
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > domem, to ok. Jeśli koleś jest dla ciebie autorytetem, to też ok.
    >

    > Fakt jest jednak taki, że pan Marek tym komentarzem się nie popisał.

    zapytaj fatso jakie tutaj kiedyś panowały klimaty... naprawdę chciało się tę
    grupę przeglądac...to był prawie nałóg... a teraz trudno poradzic sobie z
    odruchem wymiotnym... ja nie twierdzę że ktoś ma byc dla ciebie autorytetem...
    z autorytetami trzeba bardzo uważac, autorytety są niezdrowe... ale MR jest
    naprawdę bardzo dobry w tym co robi... a ludzi dobrych zawsze warto czytac,
    chociaż wcale nie ma obowiązku się z nimi zgadzac... teraz nie mam z jego
    komentarzami w zasadzie kontaktu, ale kiedy działał w TMS czytałem go często, w
    sumie chyba kilka lat... robiłem dla niego wyjątek, bo anali z zasady nie
    czytam... i uważam że jest foreksowym zawodowcem...

  • 7. Data: 2010-05-09 14:22:45
    Temat: Re: a co powiecie na wypowied 1/4 tego analityka?
    Od: mwojc <m...@j...pl>

> [...]
    > wielu z
    > nas była prawdziwym domem i nie było na niej tylu obłąkanych kolesi...

    W styczniu byłem na spotkaniu z Rogalskim, w ramach szkoleń z Bossa, gdzie
    sugerował on, że EURUSD może zjechać nawet do 0.9. Wtedy to było całkiem
    nieprawdopodobne, ale teraz...

    A co do niefortunnej wypowiedzi: brak płynności to brak zawieranych
    transakcji, a brak zawieranych transakcji to brak zmian ceny. Oczywiście
    problem pojawia się wtedy, gdy nagle ktoś chce dużo sprzedać czy kupić,
    ale w przypadku niepłynnych rynków, sytuacja taka może się zdarzyć w
    każdym momencie.

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 8. Data: 2010-05-09 18:00:34
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    219970,199,1,news-detal

    > Co powiecie na temat tej wypowiedzi?
    >
    > Moim zdaniem, następne komentarze pana Marka mozna sobie odpuścić, albo

    Może chodzi o to, że tzw. "zagranica" ewakuuje się rynków naszego regionu i
    z racji wiekszej płynności
    zaczęli operację przeprowadzać na polskim rynku jako najwiekszym. A w
    kolejce nastepne będą forint
    i czeska korona?

    Arch

  • 9. Data: 2010-05-09 18:05:29
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    mwojc pisze:

    > W styczniu byłem na spotkaniu z Rogalskim, w ramach szkoleń z Bossa,
    > gdzie sugerował on, że EURUSD może zjechać nawet do 0.9. Wtedy to było
    > całkiem nieprawdopodobne, ale teraz...

    A mówił przy okazji, że EURUSD "może" wzrosnąć?

    Sorry, ale jakoś do słowa "może" wypowiadanego przez anali podchodzę z
    dystansem.

    J.

  • 10. Data: 2010-05-09 18:46:32
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > A mówił przy okazji, że EURUSD "może" wzrosnąć?
    >
    > Sorry, ale jakoś do słowa "może" wypowiadanego przez anali podchodzę z
    > dystansem.

    Twierdzisz, że byłby bardziej wiarygodny, gdyby powiedział, że "na pewno"
    EURUSD spadnie do 0.9?

    Pzdr,
    --
    Marek