    From: mwojc <m...@j...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: a co powiecie na wypowied 1/4 tego analityka?
    Date: Sun, 09 May 2010 16:22:45 +0200

    > Joachim taka mała uwaga... Marek Rogalski jest w mojej ocenie jedynym
    > analitykiem rynku walutoego którego warto czytac... ma nieprawdopodobne
    > wyczucie rynku, ogromną wiedzę i doświadczenie... dlatego nie obraź się,
    > ale
    > jeszcze nie dorosłeś do tego by się z niego naśmiewac i lepiej zawsze
    > uważnie
    > czytaj co pisze... ja nigdy nie czytam anali, ale jego zawsze chętnie
    > jak jest
    > pod ręką... Rogal zajmuje się tym zresztą od bardzo wielu lat, a poza
    > tym jest
> [...]

    W styczniu byłem na spotkaniu z Rogalskim, w ramach szkoleń z Bossa, gdzie
    sugerował on, że EURUSD może zjechać nawet do 0.9. Wtedy to było całkiem
    nieprawdopodobne, ale teraz...

    A co do niefortunnej wypowiedzi: brak płynności to brak zawieranych
    transakcji, a brak zawieranych transakcji to brak zmian ceny. Oczywiście
    problem pojawia się wtedy, gdy nagle ktoś chce dużo sprzedać czy kupić,
    ale w przypadku niepłynnych rynków, sytuacja taka może się zdarzyć w
    każdym momencie.

    Pzdr,
    --
    Marek