  • 1. Data: 2009-07-22 21:43:05
    Temat: a coż to za doradcy Euro Finanz Service Sp. z o.o.
    Od: "gmarek" <g...@p...onet.pl>

    witam

    a zgłosił sie do mnie doradca z tej firmy Euro Finanz Service Sp. z o.o.
    http://www.efs-ag.pl/philosophie.htm

    wygląda ze jest jakąś częścią wiekszej całości ...
    no własnie jakiej i na ile sprawdzonej ?
    Liczby partnerów nie maja jakiejś imponującej.

    Czy ktos ma doswiadczenia z tą firmą?

    gm

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4267
    (20090722) __________

  • 2. Data: 2009-07-23 21:50:33
    Temat: Re: a coż to za doradcy Euro Finanz Service Sp. z o.o.
    Od: "gmarek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    |
    | wygląda ze jest jakąś częścią wiekszej całości ...
    | no własnie jakiej i na ile sprawdzonej ?
    | Liczby partnerów nie maja jakiejś imponującej.

    sądząc po ciszy - nikt z grupy sie z nimi nie zetknął
    wiec raczej sobie daruje wsółpracę

    gm

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4271
    (20090723) __________

  • 3. Data: 2010-01-22 21:09:16
    Od: "Milionaire" <efs.marcin@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Tak jest to firma już 6 rok na rynku a w Europie 14 , ma swoich doradców i z tego co
    wiem to jest jedna z niewielu niezależnych firm doradczych, bo wiekszość sprzedała
    się bankom albo Towarzystwom. Oferta ich się ciągle poszerza i ja jestem zadowolony z
    obsługi, są kompetentni, rzetelnie pokazują oferty z rynku,pokazują za i
    przeciw,koszty i opłaty,napewno warto sie spotkać i posłuchać jak do tego podchodzą

  • 4. Data: 2010-01-23 00:07:42
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-22 22:09, Milionaire wrote:

> [...]
    przeciw,koszty i opłaty,napewno warto sie spotkać i posłuchać jak do tego podchodzą

    Mail rozpoczynający się od efs.marcin nie pozostawia wątpliwości, dla
    kogo pan pracuje p. Marcinie. Tylko dlaczego pisze pan o swojej firmie w
    3. osobie? No i nieładnie odgrzewać takie kluchy mające równo pół roku.