  • 1. Data: 2009-07-22 12:35:07
    Temat: Lucas a 3D Secure
    Od: "jQ" <a...@s...pl>

    Mam kartę Mastercard Gold w Lucasie. Od jakiegoś czasu zaczęły pojawiać się
    problemy z jej autoryzacją. Zgłosiłem to dziś do banku, w związku z tym, ze
    kolejny raz nie mogłem zapłacić w internecie tą kartą. Dostałem odpowiedź,
    że Lucas nie obsługuje systemu 3D secure. Może mi ktoś powiedzieć, czy to
    poważny problem, czy system ten jest i będzie coraz popularniejszy?
    Generalnie, czy trzymać tą kartę, czy lepiej szukać banku, który takich
    problemów nie robi?

  • 2. Data: 2009-07-22 14:19:26
    Temat: Re: Lucas a 3D Secure
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Jak chcesz super bezpieczenstwa idz do BZWBK.

    Nie ma sily go zlamac, login i kod smsowy do kazdej transakcji .....

  • 3. Data: 2009-07-22 14:57:00
    Od: "jQ" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Artur O." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak chcesz super bezpieczenstwa idz do BZWBK.
    >
    > Nie ma sily go zlamac, login i kod smsowy do kazdej transakcji .....
    Ok, ale nie w tym problem.
    Pierwszy raz miałem problem, gdy próbowałem zapłacić wspomnianą kartą w
    poczcie kwiatowej. Autoryzacja przez polcard, została odrzucona. Dziś
    próbowałem kupic bilet na pociąg. System e-IC korzysta z e-card. Problem ten
    sam. Panienka z Lucasa stwierdziła, że to problem wynikający z tego, ze
    Lucas nie obsługuje 3D Secure. No ale VISĄ z Millennium udało się zapłacić,
    i o żadne hasła nie pytał. Więc o co biega? Dlaczego mi tą Mastercard z
    Lucasa może odrzucać, co ma 3D Security do tego?

  • 4. Data: 2009-07-22 16:33:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jQ" <a...@s...pl> wrote in message news:h479c1$pcj$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zapłacić, i o żadne hasła nie pytał. Więc o co biega? Dlaczego mi tą
    > Mastercard z Lucasa może odrzucać, co ma 3D Security do tego?

    Karty Lukasa chyba sa obslugiwane przez BZWBK, a BZWBK ma dla swoich kart
    3DS, poniewaz go Lukas nie potrafi obsluzyc to masz problem ;).

    MK