  • Data: 2011-06-18 12:13:04
    Temat: ... a jak działają karty przedpłacone?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rozpatruję na przykładzie (podsuniętym mi tu przez uczynnego "kogoś"):
    <http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre
    -paid/z-doladowaniem/visa-premium/oplaty-i-prowizje/
    karta-przedplacona-z-doladowaniem-premium-oplaty-i-p
    rowizje.html>

    1. Jak to jest z anonimowością? Czy cokolwiek się podpisuje?
    2. Jak długo się na to czeka, np przy zakupie na allegro (co-też-to-się
    pani porobiło, banki sprzedają na allegro...):
    http://sklepy.allegro.pl/karta-internetowa-bz-wbk-i1
    672968256.html
    3. Czy mam obowiązek pamiętać komu tę kartę po pijoku dałem (bo nie
    widzę w regulaminie)?
    4. Czym się różni taka karta w np. EUR od "zwykłej", czyli w PLN? Czy
    chodzi tylko o wydymanie na kursie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.