  • Data: 2002-07-16 17:02:02
    Temat: a moze Lukas? mają teraz 7% czyli wiecej niz mBank
    Od: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co sądzicie o założeniu konta na inteligo ?

    zastanów się nad Lukasem,
    mają wyższe oprocentowanie niż mBank,
    większe bezpioeczeństwo bo jest token
    nie ma opłat w Lukas e-Konto Pro (i token jest za darmo)
    ale musisz mieć 5000 na dowolnych lokatach / kontach w Lukasie
    wtedy nie płacisz za przelewy ani za utrzymanie konta
    no i masz oddziały
    Ja mam teraz w mBanku, jestem zadowolony i przyzwyczaiłem sie,
    ale mialem juz kilka tach sytuacji, ze potrzebowałem więcej gotówki
    a potem chcialem także troche gotówki wpłacic. Musiałem sie chrzanic
    z przelewami przez trzeci bank. (PKOSA - nie polecam)

    Pozdrawiam
    Zenek