  • Data: 2002-07-16 15:57:05
    Temat: Re: konto w Inteligo
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alarmus" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ah180u$bb6$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    > Co sądzicie o założeniu konta na inteligo ?
    > Kuszą dosyć wysokim oprocentowaniem.

    Oprocentopwanie nie jest najwyższe ale..
    - w porównaniu z marmurkami to jest wyższe :)
    - karta VE umożliwia płatności w I-necie, dokonywanie tzw. stałych obciążeń
    karty płatniczej, czyli daje więcej niż typowa VE ale niesie to więcej
    potencjalnych zagrożeń wynikających z tych udogodnień, podobnie jak w
    przypadku tzw. "wypukłych" kart.
    Ja stawiam na bezpieczeństwo i czekam kiedy wprowadzą możliwość wybrou
    limitu dla transakcji wirtualnych.
    - możliwość wyboru 1 z 3 wariantów dziennych limitów wypłat z bankomatu oraz
    równocześnie limitów dla transakcji bezgotówkowych 1000/2000zł, 5000/20000zł
    i do wysokości salda lub pojemności bankomatu ;)
    - karta VE płatna 0.99zł/mc, czyli ok.12zł/rok
    - przelew płatny 0.99zł/szt
    - dostęp do konta przez I-net i bezpłatną infolinie 0800
    - wypłaty z bankomatu Euronet 1.99zł/operację i z innych bankomatów
    4.50zł/operację.
    - w przypadku płatności kartą VE odsetki liczą się od salda a nie środków
    dostępnych, czyli np.: dzisiaj płacisz kartą za zakupy na kwotę 500zł i za
    2-3 dni jest to księgowane to masz odsetki za te 2-3dni, w większości banków
    nie ma tego.

    Krótko mówiąc Inteligo może być jako bank do transakcji wirtualnych i
    płatności kartą.
    Co do reszty to musisz sobie przekalkulować koszty i potencjalne zyski dla
    siebie samego, czyli z jakich funkcji chcesz korzystać najczęściej.

    W razie wątpliwości proponuję otworzyć konto w Inteligo i mBanku lub innym
    eBanku i samemu potestować i wyciągnąć wnioski.