  • 11. Data: 2009-05-12 10:02:35
    Temat: Re: akcje pracownicze Gdańskiej Stoczni Remontowej - co można z nimi zrobić?
    Od: kunta <n...@g...com>

    On 11 Maj, 16:50, "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Za 2008 r to dywidendy nie oczekuj
    >
    > Zycze sukcesow pozniej

    Dziękuje :)
    Faktem jest że od 2001 roku spółka przynosiła dość duży zysk, czy w
    takim razie wypłacane wcześniej dywidendy (o ile były wypłacane)
    należą się mojemu ojcu jako akcjonariuszowi czy istnieje
    "przedawnienie" - teoretycznie wg. prawa cywilnego "dług" o który się
    nie upomniałem staje się nieważny po 5 latach... (?)