  • 1. Data: 2009-05-11 05:36:09
    Temat: rudy to smiec - nie ma odwagi rozmawiac na zywo
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    nawet z mlodzieza

    Premier był do programu kilkanaście razy zapraszany przez redakcję i samą
    młodzież. Dotychczas odmawiał. 5 miesięcy temu podczas spotkania premiera ze
    studentami krakowskich uczelni do programu zaprosił premiera Krzysztof
    Kosiński, student prawa i jeden z liderów młodzieżówki PSL. Stwierdził, że
    premier nie chce wystąpić w programie, gdyż obawia się o własny wizerunek i
    PR. Donald Tusk obiecał wówczas, że pojawi się w styczniu.

    Program, wbrew dotychczasowej praktyce, nie był emitowany na żywo.

  • 2. Data: 2009-05-11 06:05:04
    Temat: Re: rudy to smiec - nie ma odwagi rozmawiac na zywo
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "jan kowalski" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nawet z mlodzieza
    >

    > Premier był do programu kilkanaście razy zapraszany przez redakcję i samą

    Jakiego programu? Chodzi o Rozmowy Niedokończone w RM? Co Ty bredzisz?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-05-13 10:39:59
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    JEDYNA PARTIA "PRAWDY"

    Wzrok bazyliszka, twarz bulteriera-takiego teraz
    mamy premiera.
    W życiu nie robił nic konkretnego i doświadczenia
    nie ma żadnego,
    karierowiczem był od młodości, partyjnej podjął
    się działalności.
    to wielki nierób, ptaszek niebieski i aparatczyk
    tak jak Kwaśniewski.
    Niewiele w swoim życiu pracował, kominy jakieś
    kiedyś malował,
    w gazecie w Gdańsku był redaktorem oraz R.S.W.
    likwidatorem.
    Za to do partii należał wielu, bo miał pragnienie
    jedno na celu
    i taką przyjął w życiu taktykę - dojdę do władzy
    przez politykę.
    Słuchał też dziadka z Wehrmachtu rady, by się nie
    wstydzić kłamstwa i zdrady.
    On preferuje taktykę znaną bo przez Goebbelsa już
    stosowaną
    - gdy kłamstwa ciągle są powtarzane, przez
    większość ludzi są odbierane
    jako prawdziwe i autentyczne, a nie zabiegi
    socjotechniczne.
    Stale powtarza i on i media, że gdy PIS rządził
    była tragedia,
    że tamten okres był zmarnowany i że PO wprowadzi
    zmiany.
    Zmiany niestety są bardzo liczne i w konsekwencji
    bardzo tragiczne,
    korupcja znowu w wielkim rozkwicie, komuchy mają
    jak w raju życie.
    A koalicjant jest z PSL-u, czyli z byłego już
    ZSL-u,
    ta koalicja kiedyś działała i Olszewskiego rząd
    obalała,
    rząd który pragnął Polskę naprawić, z wpływu
    agentów wreszcie wybawić.
    Don wtedy jeszcze choć bardzo młody, już pragnął
    sobie wyrobić chody
    bo był od zawsze na władzę chory i dla kariery do
    zdrady skory.
    Salon mu teraz się zrewanżował i na premiera go
    wyforował,
    a koalicjant Wał z PSL-u w wicepremiera zasiadł
    fotelu.
    Nastały w Polsce rządy Don- Wala, salon na
    wszystko sobie pozwala,
    czas już z tym skończyć, dać im odprawę, niech idą
    wreszcie na zieloną trawę.

    ~WIESZCZ POLSKI

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 4. Data: 2009-05-13 10:46:19
    Temat: ntg
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    NTG

  • 5. Data: 2009-05-13 11:24:47
    Temat: Ścierwo...
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    \\n <n...@m...xy> napisał(a):

    ..śmierdzi gdy się rozkłada.
    Po wyborach mozna było tłumaczyć nienawiść do Tuska , PO szokiem powyborczej
    porażki.
    Ale teraz, po dwóch latach widać, że WIĘKSZOŚĆ społeczeństwa woli rozsądek
    niz oszołomstwo.
    A ścierwo, z którego zostało tylko \\n <n...@m...xy>, leży i śmierdzi.

  • 6. Data: 2009-05-13 11:40:06
    Temat: Re: Ścierwo...
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Skiba pisze:
> [...]
    > porażki.
    > Ale teraz, po dwóch latach widać, że WIĘKSZOŚĆ społeczeństwa woli rozsądek

    Ojojoj, niedobrze się tak denerwować.
    Doceń chociaż walory artystyczne poematu... ;-)

  • 7. Data: 2009-05-13 11:50:42
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Skiba <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ale teraz, po dwóch latach widać, że WIĘKSZOŚĆ społeczeństwa woli rozsądek
    > niz oszołomstwo.

    Właśnie dla pewności skonsultowałem ze słownikiem słowo oszołom. Fanatyk. Mi
    pasuje i do POpleczników.

    kc

    PS. Słyszałem w radiu, że komisja europejska to oszołomy, bo nie wierzy
    Rostowskiemu i wprowadza procedurę nadmiernego deficytu.