eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankialior - kolejna ciekawostka niezgodnosc hasel klawiatura normalna i wirtualnaalior - kolejna ciekawostka niezgodnosc hasel klawiatura normalna i wirtualna
    From: "eg" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: alior - kolejna ciekawostka niezgodnosc hasel klawiatura normalna i
    wirtualna
    Date: Wed, 4 Nov 2009 23:35:42 +0100

    Hej!

    Postanowilem zmienic haslo. W momencie zmiany wprowadzalem uzywajac
    klawiatury wirtualnej. Po wylogowaniu i przy probie logowania sie uzylem
    klawiatury zwyklej (kompa) i co.... lipa - haslo nie pasuje. Uzylem wiec
    wirtualnej i... poszlo. I nie sugerujcie, ze sie pomylilem. Wyprobowalem
    kilka razy - klawiatura wirtualna aliora jest niezgodna z klawiatura kompa.
    Pytanie tylko dlaczego? (Dodam, ze polskich liter w hasle nie ma a
    klawiature kompa mam ustawiona jako pl programisty).

    Jakies sugestie?

    I znow pozostaje mi pogratulowac aliorowi....