    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: alior mi dowalił
    Date: Fri, 11 Mar 2011 20:32:18 +0100

    witam

    to co napiszę poniżej to nie jakiś lament lub psioczenie na bank, który
    mnie "okradł", wszystko zgodnie z TOiP, a wina po mojej stronie...
    "opowiadanie" raczej ku przestrodze

    otóż nie było mnie kilka dni i w tym czasie (28.02) wypadła mi spłata
    kk, zapomniałem i nie spłaciłem kwoty minimalnej ok. 16 zł (moja wina),
    alior zareagował natomiast
    i w kolejnym dniu naliczył mi 45 zł za obsługę zadłużenia + 14,40 zł
    odsetek od kredytu, a po kilku następnych dniach 20 zł za wysłanie
    listu, którego do dzisiaj nie zobaczyłem (całe zadłużenie spłaciłem
    wcześniej, ale list "wygenerował sie" przed zaksiegowaniem splaty na koncie)

    razem ok. 80 zł KARY za niespłacenie kwoty min., to moja pierwsza taka
    sytuacja (zawsze spłacam 100% zadłużenia), ale bank był bezlitosny

    całe zadłużenie z kk (również to płatne na koniec marca) spłaciłem 5.03
    (księgowanie 7.03) czyli po 7 dniach

    skladanie reklamacji - raczej niewiele da, bo już na infolinii
    dowiedziałem się, że wszystkie opłaty są w TOiP i tak ma być, jeżeli
    listu (tego za 20 zł) nie dostałem to mogę udać się do oddziału banku i
    tam mi go pokażą

    żal do banku mam tylko o jedno, zwyczajnie odnoszę wrażenie, że poluje
    na błędy klientów (vide sygma, cetelem itp.), już kiedyś spóźniłem się
    ze spłatą kk citi i pomyliłem (zamiast końcówka 74 gr spłaciłem 47 gr) w
    bzwbk to nie było ani kar, ani odsetek...nic

    alior niestety nie oferuje przypominaczy o spłacie karty tak jak np.
    polbank, eurobank i inne chociaż można zdefiniować otrzymywanie emaila
    np. o wykonanym przelewie oraz sms dot. wykonanej operacji kartowej,
    szkoda ze o tym co klienta najbardziej interesuje bank juz nie raczy
    przypominac

    finalny wniosek jest taki, ze chyba nie chce mieć już ani kk ani konta w
    tym banku, stratny nie jestem bo w cashbacku bank wyplacil mi 2x wiecej
    niz pobral sobie oplat karnych

    generalnie uwazajcie na alior, to juz nie to samo co na początku,
    ciekawy tylko jestem czy w oddziale beda mnie chcieli zakos zatrzymac,
    calkiem przyzwoity obrot robilem ich karta...

    --
    pozdrawiam
    RobertS