  • Data: 2009-10-27 23:00:59
    Temat: alior - spłata karty - wyciąg vs system
    Od: Bungiel <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zbliża się termin mojej pierwszej spłaty karty (KK Alior). Zastanawia
    mnie jedna rzecz - na wyciągu (pdf) mam listę transakcji, kwotę
    zadłużenia, kwotę minimalną (3%) - i tu wszystko się zgadza.
    Natomiast w systemie transakcyjnym obie kwoty są inne. Kwota
    zadłużenia za ostatni okres jest pomniejszona o cashback (który
    przecież pojawił się na rachunku karty grubo PO zakończeniu okresu) a
    kwota minimalna wychodzi 2% a nie 3%.
    Jak klikam spłata karty, to do wyboru mam tylko te pomniejszone kwoty
    a nie takie, jakie mam na wyciągu.
    To normalne? Wydawało mi się, że spłaca się kwotę z wyciągu.