  • Data: 2009-03-01 19:49:17
    Temat: alior - zmiany
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello,

    Wygląda na to, że po tradycyjnej weekendowej aktualizacji dodali
    wreszcie podgląd historii rachunku KK. Chyba działa dobrze, choć
    niestety wyjątkowo nieczytelnie - obciążenia i uznania na pierwszy rzut
    oka wyglądają tak samo (oba wpisy są "dodatnie", rodzaj operacji
    rozpoznać można jedynie po tym, że saldo się zmniejsza lub zwiększa.)
    Odnalezienie więc wszystkich wpłat jest strasznie upierdliwe... :-(

    Acha, i jeszcze jedno - nie wiem co to za dziwna moda, ale karta z
    dostępnym pełnym limitem kredytowym ma saldo "0", a kolejne obciążenia
    powodują zwiększenie salda (z kolei wpłaty i cashback zmniejszają
    saldo). Jak dla mnie - to powinno być dokładnie odwrotnie, bo przy
    obecnym sposobie prezentacji karta nadpłacona ma w systemie saldo ujemne...

    --
    MiCHA