  • 1. Data: 2010-05-21 22:04:55
    Temat: aliorowe rozwazania
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    W srode podpisalem umowe o aliorowa karte kredytowa MC silver. Karta jeszcze
    do mnie nie dotarla, ani nie jest widoczna w serwisie transakcyjnym. Dopiero
    teraz popatrzylem dokladniej na oferte i widze, ze jest karta samochodowa,
    przy zalozeniu ktorej dostaje sie 100zl po pierwszej transakcji. Nie
    ukrywam, ze wolalbym jednak te samochodowa. Czy nie bedzie problemu, jesli
    zaraz po otrzymaniu tej karty zrezygnuje z niej i wezme samochodowa? Niby
    miesieczny okres wypowiedzenia, ale bodaj do 10 dni albo 15 dni mozna
    zrezygnowac od razu - nie mam pod reka umowy... Czuje, ze pracownicy
    oddzialu mnie znienawidza.

    Jest jeszcze ktos chetny na zostanie poleconym w aliorowych przywilejach?