  • 1. Data: 2010-05-21 18:42:59
    Temat: wbk mnie tak polubil ;p
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dzis dostałem kilka identycznych listów od wbk
    informujących o zmianie oprocentowania
    nie mam tam konta ze 2 lata, przypomnieli sobie ;p

    później stwierdziłem że to chyba tyle samo kopert co i rachunków
    oszczędnościowych było a tych 8 jak pamiętam

  • 2. Data: 2010-05-21 19:08:18
    Temat: Re: wbk mnie tak polubil ;p
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zlotowinfo wrote:

> [...]
    >
    > później stwierdziłem że to chyba tyle samo kopert co i rachunków
    > oszczędnościowych było a tych 8 jak pamiętam

    a mnie dzis alior uraczyl fantastycznym e-mailem:

    Temat:
    Odrzucenie realizacji przelewu z rachunku
    Tresc:
    Uprzejmie informujemy, że przelew do z rachunku na kwotę został
    odrzucony.
    Celem wyjaśnienia prosimy o kontakt pod numer 19 502.

    po kazdej kolejnej aktualizacji ich system dziala coraz "lepiej" :>

  • 3. Data: 2010-05-21 19:29:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > odrzucony.
    > Celem wyjaśnienia prosimy o kontakt pod numer 19 502.

    a do mnie zadzwonił (numer zastrzezony) koleś z jakiegoś banku, ale nie
    chciał powiedziec
    z jakiego banku zanim się nie przedstawilem, nie zrobilem tego i rozmowa
    się skonczyla ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-05-21 20:54:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-21 21:29, RobertS pisze:

    > a do mnie zadzwonił (numer zastrzezony) koleś z jakiegoś banku, ale nie
    > chciał powiedziec
    > z jakiego banku zanim się nie przedstawilem, nie zrobilem tego i rozmowa
    > się skonczyla ;-(

    Nie dość, że to on zadzwonił do Ciebie to jeszcze kazał Ci się
    przedstawiać. Co za prostak.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-05-21 21:45:27
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

> [...]

    > chciał powiedziec
    > z jakiego banku zanim się nie przedstawilem, nie zrobilem tego i rozmowa

    Obstawiam inteligo, tudzież iPKO. Masz coś u nich?

  • 6. Data: 2010-05-22 08:35:45
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Paweł <r...@1...0.0.1> dared to write:

> [...]
    > Celem wyjaśnienia prosimy o kontakt pod numer 19 502.
    >

    > po kazdej kolejnej aktualizacji ich system dziala coraz "lepiej" :>

    A chociaż robiłeś ten przelew?

    k.

  • 7. Data: 2010-05-22 12:57:31
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    kashmiri wrote:

    > Paweł <r...@1...0.0.1> dared to write:

    > A chociaż robiłeś ten przelew?

    oczywiscie, ze nie. zadnego przelewu explicite nie robilem.
    co prawda mam wlaczone automatyczne przelewanie srodkow miedzy ror-em
    a rachunkiem maklerskim, ale takie przelewy nigdy nie generowaly
    powiadomien.

  • 8. Data: 2010-05-22 19:12:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Obstawiam inteligo, tudzież iPKO. Masz coś u nich?

    nic a nic, omijam PKO szerokim łukiem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS