  • Data: 2013-12-20 17:10:12
    Temat: allior sync vs mbank
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jako że od nowego roku w mbanku będą wygaszać stary system
    transakcyjny i zmuszać ludzi do korzystania z nowego, który mi
    całkowicie nie pasuje, zastanawiam się nad założeniem konta w allior
    sync. Mam kilka wątpliwości:
    1. Jak zrobię założenie konta online przelewem z mbanku to już żaden
    kurier z papierami do mnie nie będzie przyjeżdżał? Wolałbym tego
    uniknąć ze względu na dane osobowe bo nigdy nie wiadomo co taki kurier
    może z tym zrobić.
    2. Ile się czeka na założenie konta w takim przypadku?
    3. W jaki sposób można zamknąć takie konto, czy jest też tak prosto
    jak z założeniem?
    4. Co do kruczków to na dzień dzisiejszy tylko widzę 3 wpłaty w
    miesiącu darmowe we wpłatomacie? Poza tym wszystko darmowe bez
    konieczności co miesięcznych wpływów?
    5. Wpłatomaty tylko euronetu?
    6. Karta oczywiście tylko z paypass? Da się samemu unieszkodliwić
    antenkę jakimś nożykiem?
    7. Jest też cash back? czyli możliwość wypłaty w kasie przy zakupach?
    płaci się coś za tą usługę i ile można wypłacić maksymalnie?
    8. Ostatnio z wpływami u mnie różnie, wiadomo nikt nie zna odpowiedzi
    na to pytanie, podejrzewam że nałapią klientów i skończy się ta
    darmowość jak było to z wejściem marmurkowego Alliora, trzeba się już
    zacząć martwić czy można przypuszczać że jeszcze przez jakiś czas to
    konto będzie naprawdę darmowe?
    9. Jakieś duże różnice w obsłudze w porównaniu do mbanku? Na przykład
    potwierdzanie przelewów smsem że na przykład co któryś przelew tylko
    czy jakieś inne dziwne rzeczy?
    10. Szybkie przelewy w internecie, jest tak że gdzie jest mtransfer to
    jest i sync?
    Jak coś mi się jeszcze przypomni to dopiszę.