  • 1. Data: 2003-09-12 12:26:05
    Temat: american express
    Od: "swierczmar" <m...@j...com>

    Hi,
    Czy warto inwestować w taką kartę - ma ktoś więsze doświadczenie?

    M.

  • 2. Data: 2003-09-12 12:39:03
    Temat: Re: american express
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "swierczmar" <m...@j...com> napisał w wiadomości
    > Czy warto inwestować w taką kartę - ma ktoś więsze doświadczenie?

    Warto, stale zwiekszajaca sie siec merchantow akceptujacych ja, jako jedna z
    nielicznych ma jeszcze floor limit. IMHO szczegolnie przydatna przy
    wyjazdach zagranicznych.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-09-13 10:48:42
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Prawdziwa:
    1. prestiż
    2. no limit
    3. ładnie wygląda
    4. wiele dodatkowych przywylejow

    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-09-13 12:32:43
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Hi,
    > Czy warto inwestować w tak? kartę - ma kto? więsze do?wiadczenie?

    Czesto z karta jest ubezpieczenie NW, jakies znizki np. w opiece
    medycznej i w sklepach, itp itd. Bez tego to bylaby po prostu karta ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2003-09-13 16:40:25
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Zwłaszcza przydatna w USA, bo np. we Francji nie lubią amerykanów i nie
    wiadomo czy będą ją akceptować. No i AMEX nie może zastąpić Visy czy MC bo
    wciąż jest mniej akceptowany. Godna rozważenia jako karta uzupełniająca.

  • 6. Data: 2003-09-13 16:41:58
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    AMEX wydaje m.in. Millennium Bank. Tam spójż po szczegóły.

  • 7. Data: 2003-09-13 16:48:47
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > AMEX wydaje m.in. Millennium Bank. Tam spójż po szczegóły.

    Oj wiem, probowali mi ja wcisnac ... jedyne 250 zl na rok. To bylo juz
    jakis czas temu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2003-09-14 07:26:17
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    A mnie sie zdawalo ze Millenium wydaje karte Millenium dzialajaca w systemie
    Amex nie bedaca karta American Express - ta klasyczna.
    Krzysiek

  • 9. Data: 2003-09-15 20:37:13
    Od: Pan Prezydent Lepper <b...@u...net>

    On Fri, 12 Sep 2003 14:26:05 +0200, "swierczmar"
    <m...@j...com> wrote:

    >Hi,
    >Czy warto inwestować w taką kartę - ma ktoś więsze doświadczenie?

    Nie warto.
    Poza "prestiżem" (bo nie jest tak powszechna jak V czy MC) nic nie
    daje. Mówię o tej wydawanej przez Millennium. Ja mam przykre
    doświadczenie z podwójnym zaliczeniem transakcji na znaczną kwotę i
    ciągnącą się miesiącami reklamacją.

    POZDR