  • 1. Data: 2002-08-09 12:57:22
    Temat: antrakt
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Hej ... nuda na tej grupie okropna - tak ja sobie podglądam i widze że
    ostani nowy wątek był zapoczątkowany we wtorek - 6 sierpnia. Chyba mamy (jak
    w teatrze) przerwę urlopową :-) i nic sie nie dzieje :-))) Pozdrawiam
    wszystkich wypoczywających

    p.s. a wszyscy narzekali na AMRĘ - teraz siedzi w Niemczech i na grupie nudy
    :-)))

  • 2. Data: 2002-08-09 13:05:38
    Temat: Re: antrakt
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Hi hi hi - popiórkowały mi sie widoki - a jednak cos się dzieje :-)) Sorki
    :-)))

  • 3. Data: 2002-08-09 13:32:00
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > p.s. a wszyscy narzekali na AMRĘ - teraz siedzi w Niemczech i na grupie nudy
    > :-)))

    "Mądry pisze dla zabawy, głupi czyta, bo ciekawy"
    "Nie pytaj, co Ameryka może zrobić dla ciebie, lecz co ty możesz zrobić
    dla Ameryki".

    Bynajmniej nie Wojciech Jaruzelski jest autorem.

    Pzdr:

    Dogbert

  • 4. Data: 2002-08-09 14:23:48
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Nie pytaj, co Ameryka może zrobić dla ciebie, lecz co ty możesz zrobić
    > dla Ameryki".

    Ja to znam zparafrazowane przez mojego byłego szefa: " niepytaj co firma
    może zrobic dla Ciebie, tylko co Ty możesz zrobic dla firmy" ....

    Pozdroofka

  • 5. Data: 2002-08-09 18:47:05
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    " niepytaj co firma
    > może zrobic dla Ciebie, tylko co Ty możesz zrobic dla firmy" ....

    firma = bank
    ty = klient tego banku

    "Nie pytaj co bank może zrobić dla ciebie, tylko co ty możesz zrobić dla
    banku"

    I niech to będzie nasze i wasze motto! ;-)))