  • 11. Data: 2004-08-10 19:23:34
    Temat: Re: apostille dla dokumentu tożsamosci
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > ... a nad depozytami czuwa Putin. A na nim mozna polegac. Niedawno
    > Polska firma przekonala sie jak sie robi interesy na "Wschodzie". Dla
    > mnie wszystkie kraje od Bugu na wschod jeszcze dlugo beda musialy
    > udowadniac swoją praworządność i wiarygodność.

    Nie wiem, kim jestes i co rozumiesz w sprawach bankowych, w geografii wspolczesnego
    swiata najmocniejszy nie jestes. Lotwa zniosla kontrole bankowa kilka lat temu, i
    mnostwo firm off-shore, oraz uzytkownikow "private banking" sie tam przenioslo.
    Wstapiła też do UE, w przeciwieństwie do Szwajcarii. Jak ktos otwiera konto w
    Szwajcarii, to nie po to, zeby przelewy za gaz i wode robic dla kochanki. Moim
    zdaniem łatwiej jest pojechac na Łotwe otworzyc rachunek, niz do Szwajcarii, stad
    moja podpowiedz.

    Wojtek

  • 12. Data: 2004-08-10 22:12:32
    Od: "..:: M O S Q I T ::.." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:cfas3e$eeo$1@korweta.task.gda.pl...
    > a to nie jest przypadkiem Postfinance SWISSPOST ?

    tak to ten bank
    a masz moze z nim jakies doswiadczenie?
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-08-12 13:12:27
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Polska ratyfikowal ta konwencja na 100%,

    Otóż okazuje się, że nie (jako jedyny kraj UE),
    a prezydent został dopiero upoważniony do ratyfikacji.
    Dzisiaj jest na ten temat info w Rzepie:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040812/p
    rawo/prawo_a_6.html

    Pix

  • 14. Data: 2004-08-13 00:05:22
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004 14:25:20 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >do UE nie należy. Poza tym tacy Francuzi jakoś kiepsko stoją z innymi
    >językami i mają to gdzieś - tylko Polacy od razu pokazują swoje kompleksy.

    raczej "mają to gdzieś" przed "kiepsko stoją". Hotelarze potrafią np.
    odpowiedzieć po francusku na list napisany po angielsku :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-08-13 21:30:50
    Od: "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl>

    > tak to ten bank
    > a masz moze z nim jakies doswiadczenie?
    > pozdrawiam

    zalecam spokojne oczekiwanie ;-)

    tez wypelnilem form na www i wyslalem
    dostalem komplet dokumentów poczta
    prawde mowiac zeszlo mi troche i jakos nie chcialo mi sie ich wypelniac,
    za kilka dni przyszlo pisemko o przelsanie tych uwierzytelnionych przez
    notariuszy dokumentow - to tez olalem bo mi sie juz niechcialo za tym biegac
    (konto chcialem zalozyc z mysla o forexie ale temat odpuscilem)
    ......i kilka dni temu dostalem ........ wyciag z konta :-)
    zalozyli mi bez wysylania zadnych dokumentow yellow account :-D
    nawet juz obciazyli je za lipiec 1,31 euro za prowadzenie hihihihihihihih

    pozdr.
    Krzysiek

  • 16. Data: 2004-08-14 19:29:16
    Od: "michal_olejniczak" <m...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:cfjc4q$gk4$1@korweta.task.gda.pl...
    > zalozyli mi bez wysylania zadnych dokumentow yellow account :-D
    > nawet juz obciazyli je za lipiec 1,31 euro za prowadzenie
    hihihihihihihih

    no to extra - bo juz planowalem wycieczke do konsula szwajcarii ;)
    w takim razie kopia potwierdzona notarialnie powinna im w zupelnosci
    wystarczyc
    pozdrawiam