  • 1. Data: 2009-04-10 07:10:25
    Temat: artukul o Banku Millennium
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    ,,Nie wiem, jak to zrobicie, ale karty mają być sprzedane, nawet żebyście
    miały klientom laskę robić" - to jeden z cytatów.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kozie-lzy-1932064.ht
    ml

    No Szanowna Grupo, składać wnioski o karty! Trochę ostatnio podrożały te
    najtańsze, to składać o te droższe! Razem Uratujmy Ten Bank. :)

  • 2. Data: 2009-04-10 07:47:34
    Temat: Re: artukul o Banku Millennium
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > No Szanowna Grupo, składać wnioski o karty! Trochę ostatnio podrożały te
    > najtańsze, to składać o te droższe! Razem Uratujmy Ten Bank. :)

    Niestety podobnie jest w innych bankach - ja znam taką sytuację w
    Multibanku. Wiele osób dostało zwolnienia, ale oficjalnie firma nie redukuje
    kosztów, nie ma zwolnień grupowych itp. Aby było zabawniej - zwalniają
    ludzi, których miesiąc wcześniej wysyłali na szkolenia, fundowali przejazdy,
    hotele itp. Lekka paranoja, no ale przecież widzimy, że BRE ma poważne
    trudności patrząc chociażby na ostatnie działania wobec klientów w
    Multibanku i mBanku. Ot, kryzys i co za tym idzie panika.

  • 3. Data: 2009-04-10 08:46:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > Niestety podobnie jest w innych bankach - ja znam taką sytuację w
    > Multibanku.

    To może dlatego nie potrafią zamknąć mi karty ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-04-10 08:54:08
    Od: rhao <r...@p...pl>

    Szymon pisze:
> [...]
    > trudności patrząc chociażby na ostatnie działania wobec klientów w
    > Multibanku i mBanku. Ot, kryzys i co za tym idzie panika.

    Multi ciagle rekrutuje przedstawicieli tylko od pol roku na umowy
    agencyjne ; ] przynajmniej raz w miesiacu dzwonia lub pisza ; (

    Jesli zas chodzi o cytowany przez Marka fragment to przebywajac przez
    krotki czas w firmie outsourcingowej wspolpracujacej z Millennium w
    obszarze sprzedazy kk wlasnie, mialem watpliwa przyjemnosc sluchania
    takich samych i duzo gorszych tekstow i wydawalo mi sie to tamtejsza
    norma, a bylo to juz 2 lata temu wiec chyba niewiele sie zmienilo:D

  • 5. Data: 2009-04-10 09:00:54
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Multi ciagle rekrutuje przedstawicieli tylko od pol roku na umowy
    > agencyjne ; ] przynajmniej raz w miesiacu dzwonia lub pisza ; (

    Właśnie w tym jest problem - nie mają stałej kadry, a migracja pracowników
    jest ogromna. Natomiast jeśli chodzi o pracowników zatrudnionych na etacie
    to poszła fala zwolnień z uwagi na niewyrabianie limitów. Teraz, bo -
    podobnie jak w Millenium - jeszcze nie wypłacono premii za 2008 i pracownicy
    zwalniani już jej nie dostaną. Multi na tyle "dobrze" się zachowuje, że
    zagrożeni falą pozwów do sądu pracy zmieniają wypowiedzenia za porozumieniem
    stron bez podania przyczyny. Oczywiście chyba nie muszę pisać, że jeśli
    pracownik wyrobił 200% limitu kart to na wypowiedzeniu już tego nie
    uwzględniono, ale np. 70% kredytów. Stąd właśnie chęć ugody ze strony
    Multibanku i panika przed Sądem Pracy, w którym nie mieliby szans wygrać,
    zaś liczba pozwów mogłaby nasunąć wnioski o kondycji banku podobne do
    Millenium.

  • 6. Data: 2009-04-10 09:17:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 09:10:25 +0200, MarekZ napisał(a):

    > ,,Nie wiem, jak to zrobicie, ale karty mają być sprzedane, nawet żebyście
    > miały klientom laskę robić" - to jeden z cytatów.

    Jak w Mile takie orły w tej "menadżerce" to może niech pomyślą i zaczną
    rekrutować w agencja towarzyskich ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-04-10 09:32:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Jak w Mile takie orły w tej "menadżerce" to może niech pomyślą i zaczną
    > rekrutować w agencja towarzyskich ;)

    Stawiają sprawę wprost. :>

    Gdzie indziej pewnie to samo, tylko owinięte w ładniejszy papierek.
    Telefonowała do mnie ostatnio Pani z Citi i wiem co słyszałem w jej głosie.
    Wczoraj z kolei Raiffeisen. Mille mnie jakoś na razie omija.

    Przy okazji, absolutnie nie wierzę w realność scenariusza, który propaguje w
    swoim wywiadzie prezes BZWBK. To jakaś jego gierka. Nie wierzę też w
    praktycznie całkowite zatrzymanie akcji kredytowej w najbliższych
    miesiącach, bo i taka opinia gdzieś mi się ostatnio przewinęła.

  • 8. Data: 2009-04-10 10:24:56
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Stawiają sprawę wprost. :>

    "Stawiaja" jako slowo kluczowe :D

> [...]
    >
    > Przy okazji, absolutnie nie wierzę w realność scenariusza, który
    > propaguje w swoim wywiadzie prezes BZWBK. To jakaś jego gierka.

    A propos - jakies info jak ostatnio BZWBK przyznaje KK? Dostalem od nich
    propozycje - 15k (propozycja dla posiadacza konta, w "nagrode" za
    odpowiednie obroty) - bez zaswiadczen zadnych. Czy po takiej propozycji
    dzwonili do firmy u kogos?

  • 9. Data: 2009-04-10 18:17:31
    Od: "Strachu S." <s...@W...gazeta.pl>

    MarekZ:

    > "Nie wiem, jak to zrobicie, ale karty mają być sprzedane, nawet żebyście
    > miały klientom laskę robić"

    A co będzie, jeśli zrobią mi laskę, wezmę kartę, a po tygodniu zrezygnuję?
    Czy będę musiał wtedy oddać usługę?
    Jak?
    Zrobić minetę konsultantce, czy loda kierownikowi oddziału?

    Strachu S.

  • 10. Data: 2009-04-14 23:33:44
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

> [...]
    > propozycje - 15k (propozycja dla posiadacza konta, w "nagrode" za
    > odpowiednie obroty) - bez zaswiadczen zadnych. Czy po takiej propozycji

    do mnie też dzwonili i 2 x pisali list
    25K zł . limit albo pozyczka.
    Ale mają dla mnie za wysokie odetki
    Arek