  • 1. Data: 2015-06-11 18:33:08
    Temat: awaria w BPH - brak SMS z kodem PIN do karty
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Skuszony moneybackiem wróciłem do BPH po traumatyzujących przezyciach związanych z
    pluginami przeglądarkowymi do podpisywania transakcji, które przestawały działać po
    aktualizacji przeglądarki.

    Przeszli najwyraźniej na system SMSowy. Do tego stopnia że kod PIN do nowej karty
    również wysyłany jest SMSowo.

    Super - problem tylko jest taki, że mają awarię i kolejny dzień nie mogę aktywować
    karty. Czyli stary, nie-tak-dobry, BPH...

  • 2. Data: 2015-06-11 21:49:56
    Temat: Re: awaria w BPH - brak SMS z kodem PIN do karty
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-06-15 o 18:33, az.anonim pisze:
> [...]
    > karty również wysyłany jest SMSowo. Super - problem tylko jest taki,
    > że mają awarię i kolejny dzień nie mogę aktywować karty. Czyli stary,

    BPH na kody SMS-owe przeszedł już bardzo dawno. Jak dotąd nie
    stwierdziłem większych problemów z tym systemem. Może warto po prostu
    wysłać im jakiegoś SMS-a albo zadzwonić na infolinię, bo podejrzewam, że
    to może być jednorazowy problem.

  • 3. Data: 2015-06-11 23:18:16
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Zgłaszane, stąd wiem że mają większą awarię bo sami przyznali.

    Dotyczy tylko wygenerowania kodu PIN, nie dotyczy pozostałych transakcji.

  • 4. Data: 2015-06-12 01:09:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-06-15 o 23:18, az.anonim pisze:
    > Zgłaszane, stąd wiem że mają większą awarię bo sami przyznali.
    >
    > Dotyczy tylko wygenerowania kodu PIN, nie dotyczy pozostałych transakcji.

    Śmiem podejrzewać, że te PIN-y są generowane przez zewnętrzną firmę
    dostarczającą im karty.