    From: Dariusz Zmokly <g...@g...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bank podobny do mbanku
    Date: Tue, 09 Jul 2002 10:38:23 +0200

    czesc,

    Mialem swego czasu konto w Inteligo ale od kiedy wprowadzili oplaty
    zrezygnowalem. Bardzo podoba mi sie mbank ktory ma wszystko za
    darmo. Jednak troche obawiam sie tego, ze kiedys moga wpasc na
    rownie glupi pomysl i wprowadzic takze oplaty. Zatem chcialbym
    otworzyc konto w jakims innym banku, ktory takze nie obciazalby
    mnie zadnymi kosztami (zarowno miesiecznymi jak i ukrytymi
    "oplata za wydanie karty" itp). Co mozecie polecic?

    Z dzisiejszej wedrowki po witrynach bankow zainteresowal mnie Lukas Bank.
    Wyglada interesujaco, choc maja oplate 10 zl za wydanie kolejnej
    karty Visa Elektron.

    Byc moze ciekawa alternatywa jest takze Volkswagen Bank jednak
    ich strony chodzily dzisiaj beznadziejnie (do tego daly sie otworzyc
    jedynie w IE) wiec nie znam szczegolow.

    pozdrawiam
    Dariusz Zmokly