  • 1. Data: 2009-11-11 13:04:44
    Temat: banki bez strat lub z dużym zyskiem
    Od: z...@o...pl

    czy są takie? Poza PKO BP rzecz jasna.

    Polbank minus sto milionów, wynik zupełnie spoko w tym kryzysie.

  • 2. Data: 2009-11-11 22:10:58
    Temat: Re: banki bez strat lub z dużym zyskiem
    Od: cos <c...@g...pl>

    z...@o...pl pisze:
    > czy są takie? Poza PKO BP rzecz jasna.
    >
    > Polbank minus sto milionów, wynik zupełnie spoko w tym kryzysie.

    noble

  • 3. Data: 2009-11-12 23:04:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> 1...@n...onet.pl

    > Polbank minus sto milionów, wynik zupełnie spoko w tym kryzysie.

    Wystarczy zwolnić 1500 osób, aby mieć dochód. ;)

    1500*12*6000=108000000

    Osoby te zasilą rzeszę ;) bezrobotnych, obciążając państwo kursami,
    ZUSami, kuroniówkami itd... Po jakimś czasie rozpiją się i zwrócą
    państwu to, co zabrały. ;)

    -=-

    Można też zmniejszyć obciążenia typu ZUS czy podatki.
    No... Ale urzędnicy polscy muszą z czegoś żyć...
    (i zazwyczaj muszą udawać, że pracują, bojąc się wykonywania
    swoich powinności --> dzień dobry Inspekcji Handlowej)
    A mam na myśli nie ,,szeregowych'' urzędników, ale tych z wyższej półki.

    -=-

    Najpierw zbudowano Trakiszki, Ogrodniki itp., rozpijając okoliczną ludność
    (bo z alkoholu budowano te przejścia) aby następnie za kilka lat wejść do
    Szengen i zlikwidować granice...

    Można po prostu mniej marnować i mniej zabierać podatkami, a kryzys roztopi
    się samoczynnie. :) (jak nie przymierzając powstanie Chmielnickiego miało
    roztopić się pod wpływem majestatu Króla Jana Kazimierza -- i roztopiło się
    po Zbarażem, choć Kozaków późnij rżnięto jak świnie)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-11-14 12:14:57
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lis, 14:04, z...@o...pl wrote:
    > czy są takie? Poza PKO BP rzecz jasna.
    >
    > Polbank minus sto milionów, wynik zupełnie spoko w tym kryzysie.

    Polbank jak na start-up ma całkiem niezłe wyniki. W 2010 mają wyjść na
    break-even.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 5. Data: 2009-11-15 07:39:22
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 14 Lis, 22:19, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:ab59ce08-7135-4bf6-a280-702f25ef6f5e@
    a31g2000yqn.googlegroups.com...
    > On 11 Lis, 14:04, z...@o...pl wrote:
    > Polbank jak na start-up ma całkiem niezłe wyniki. W 2010 mają wyjść na
    > break-even.
    > ----------------
    > Od 2007 (jeżeli wierzyć dacie na stronie) ciągle start-up ?
    > Lepsze / gorsze wyniki od Aliora, który wystartował później ?

    Alior ma paradoksalnie łatwiej bo startuje bez złych kredytów które
    musi odpisywać Polbank. Poza tym ma niższe koszty działalności np. z
    powodu spadających czynszów dlatego ma szansę wyjść na zero szybciej
    niż Polbank.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-11-15 09:03:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Erazmus" 5...@w...goo
    glegroups.com

[...]

    Czyli czynsze płacone przez Alior spadają a czynsze płacone przez Polbank nie
    spadają?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-11-15 10:22:39
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 15 Lis, 10:03, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Jacek Erazmus" 5...@w...goo
    glegroups.com

> [...]
    > : niż Polbank.
    >
    > Czyli czynsze płacone przez Alior spadają a czynsze płacone przez Polbank nie

    Podpisując nowe umowy łatwiej wynegocjować obniżki niż mając już
    podpisane umowy na określonych stawkach.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2009-11-15 14:35:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Erazmus" e...@j...goo
    glegroups.com

> [...]
    spadają?

    : Podpisując nowe umowy łatwiej wynegocjować obniżki niż mając już
    : podpisane umowy na określonych stawkach.

    Kiedy Polbank, kiedy Alior podpisywał te umowy, a kiedy zaczęły spadać czynsze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2009-11-15 18:33:09
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 15 Lis, 15:35, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Jacek Erazmus" e...@j...goo
    glegroups.com

    > : Podpisując nowe umowy łatwiej wynegocjować obniżki niż mając już
    > : podpisane umowy na określonych stawkach.
    >
    > Kiedy Polbank, kiedy Alior podpisywał te umowy, a kiedy zaczęły spadać czynsze?

    Czynsze zaczęły spadać pod koniec 2008 kiedy Polbank miał już
    większość placówek otwartych.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-11-15 22:23:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Erazmus" e...@b...goo
    glegroups.com

    > Kiedy Polbank, kiedy Alior podpisywał te umowy, a kiedy zaczęły spadać czynsze?

    : Czynsze zaczęły spadać pod koniec 2008 kiedy Polbank miał już
    : większość placówek otwartych.

    A Alior kiedy otworzył się na świat? Czy nie na przełomie lat
    2009 i 2008? Jeśli tak -- zapewne czynszowe stawki wzięli
    z końca ubroku. Nawet jeśli załapali się na spadki tych
    czynszów, to raczej nie na jakieś nadzwyczajnie duże.

    Jakieś główne kwatery ;) mieli wykupione zanim ceny poczęły spadać.
    Po spadkach co najwyżej dobrali to i owo z malutkich placówek.

    Być może nie mam racji -- w Białymstoku otworzono gdzieś latem tego roku
    dużą placówkę w centrum, ale IMO zaklepano ją jeszcze w roku poprzednim.

    -- Boże, błagam Cię, abyś błogosławił kryzyz!!
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'