    From: "Nicolla" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: banki dyskryminuja zarobki za granica??
    Date: 15 Jun 2007 08:36:51 +0200

    Witam.
    Od jakichs 6 tygodni staram sie o kredyt w polskim banku. Pracuje za granica,
    zarobki sa wysokie. Jednak jak do tej pory zaden z bankow nie chce udzielic mi
    kredytu, powodem jest fakt ze pracuje (umowa na stale) za granica od ok 1,5
    roku. Gdyby zarobki byly w polsce to dostalabym kredyt ale ze sa za granica to
    nie dostane nie dosc ze kredytu mieszkaniowego to nie chciano mi nawet
    udzielic pozyczki gotowkowej na 40tys, tez powodem jest zatrudnienie za
    granica (zameldowanie jest w Polsce i bardzo czesto tu jestem bo jest to praca
    kontraktowa)..
    Moze ktos sie orientue skad ta dyskryminacja bankow i czy jest w ogole w
    Polsce jakis bank ktory moze udzielic pozyczki takiej osobie? Podobno nawet z
    wkladem wlasnym bylby problem.. ;(

    Nicolla