  • 1. Data: 2008-09-14 10:33:29
    Temat: banki i weekendy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jak szybko dochodzą przelewy w weekendy i wieczory?

    wiem że
    mbank: zawsze od razu bez względu na porę
    inteligo <> ipko, chodzą w weekendy, do 15 minut oficjalnie, ale bywa
    różnie, zlecone wieczorem po 21-22, dochodzą rano
    polbank chodzą w weekendy, zlecone wieczorem albo dochodzą rano albo wogole
    nie są realizowane (bez śladu)

    interesuję mnie jeszcze ING, BZWBK, LUKAS, BGŻ

  • 2. Data: 2008-09-14 12:12:05
    Temat: Re: banki i weekendy
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > wogole nie są realizowane (bez śladu)
    >
    > interesuję mnie jeszcze ING, BZWBK, LUKAS, BGŻ

    BZWBK - wewnatrz banku ponizej minuty.

  • 3. Data: 2008-09-14 12:47:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maverick pisze:

    > BZWBK - wewnatrz banku ponizej minuty.
    Sprawdzałeś? Bo jeszcze nie tak dawno komuś musiałem przelać w sobotę
    kasę, i z konta zeszła od razu, ale na docelowym koncie była w poniedziałek.

    KJ

  • 4. Data: 2008-09-14 13:01:19
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > interesuję mnie jeszcze ING,
    W soboty rano, natychmiast w ramch ING, wcale do innych.
    Od soboty wieczorem do poniedziałku wcale

  • 5. Data: 2008-09-14 13:12:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "lwh" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W soboty rano, natychmiast w ramch ING, wcale do innych.
    > Od soboty wieczorem do poniedziałku wcale

    niedziela, ing -> ing koleś podał mi kasę po 12tej do tej pory kasy nie ma

  • 6. Data: 2008-09-14 14:09:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-14 15:12 zlotowinfo napisał/a:
    > Użytkownik "lwh" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > niedziela, ing -> ing koleś podał mi kasę po 12tej do tej pory kasy nie ma

    ING Bank w soboty i niedziele nie pracuje.
    Tam gdzieś jest informacja kiedy i w jakich godzinach przelewy sa
    realizowane.

    --
    animka

  • 7. Data: 2008-09-14 14:17:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > niedziela, ing -> ing koleś podał mi kasę po 12tej do tej pory kasy nie ma

    W ING w weekend chodzi z tego co pamiętam w soboty tylko do 13:00. Kasy
    zaksięgowanej spodziewaj się dopiero w poniedziałek.

    marekz

  • 8. Data: 2008-09-14 14:44:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Maverick wrote:

    > BZWBK - wewnatrz banku ponizej minuty.

    Chyba nie jest tak dobrze.
    Przelew między własnymi rachunkami owszem. Przelew na rachunek innej osoby
    też.
    Ale przelew z datą przyszłą przypadającą w sobotę dochodzi w poniedziałek.
    Nie do końca potrafię zrozumieć jak toto działa.

  • 9. Data: 2008-09-14 14:46:21
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Sprawdzałeś? Bo jeszcze nie tak dawno komuś musiałem przelać w sobotę
    > kasę, i z konta zeszła od razu, ale na docelowym koncie była w
    > poniedziałek.
    >
    > KJ

    Sprawdzane dzis.

  • 10. Data: 2008-09-14 23:08:07
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > niedziela, ing -> ing koleś podał mi kasę po 12tej do tej pory kasy nie ma

    O co ci chodzi ? Przecież napisałem, że transfery kończą się w sobotę po 13
    tej
    Forsa będzie u Ciebie w poniedziałek rano, pod warunkiem, ze obaj macie
    konta w ING, w przeciwnym wypadku w poniedziałek wieczorem