  • 11. Data: 2005-12-05 17:54:34
    Temat: Re: banki, w ktorych mozna zalozyc tylko lokate ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Michal M" <w...@...pl> napisał w wiadomości
    news:dn16s3$3k3$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > gdzie oglosil? skad masz takie informacje? (............)
    > nic nie widze na temat:
    > - znikniecia uslugi: konto lokacyjne
    > - wymogu posiadania platnego konta typu ROR zeby moc korzystac z
    > lokacyjnego...

    slusznie - moja wina
    tak sie wkurzylem zmianami, ze zapamietalem jedynie ze z koncem marca
    mam sie z RB wynosic. I stad potem mi sie pokrecilo, ze koncza jego
    prowadzenie
    Tylko lokacyjne plus samo nie moze istniec - nie wolno z niego
    wyplacic
    ani zrobic przelewu do innego banku - musisz miec inny rachunek w RB!
    Mysle, ze pozaluja takich glupich pomyslow
    *** blad ***

  • 12. Data: 2005-12-06 07:40:37
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > tak sie wkurzylem zmianami, ze zapamietalem jedynie ze z koncem marca
    > mam sie z RB wynosic.

    ja tez sie wynosze - potrzebowalem tego konta do darmowych przelewow - trudno w
    pekao zamknalem konot, zamknalem vwbanku to zamkne i tu - mysle ze ksiegowa sie
    nie obrazi jak znow zloze dyspozycje zmiany konta na ktore ma isc pensja

    tu jest o tyle fajnie ze konto dalej bedzie za darmo i nie trzeba go odrazu
    likwidowac np ja mam zamiar trzymac puste pare miesiecy ze wzgledu na
    potwierdzenia przelewow zwlaszcza za prad i gaz

    inna niepokojaca rzecz to oplata za (miesieczne) sporzadzenie i wyslanie
    historii pojawilo sie w cenniku i cena wynosi narazie 0,0zl ale to pojawienie
    sie pewnie nie jest przypadkowe... a o ile wiem nie da sie wylaczyc tych listow
    do konta lokacyjnego! (tak mi powiedzial pan z biura obslugi)

  • 13. Data: 2005-12-06 09:47:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal M wrote:
    [...]

    > wylaczyc tych listow do konta lokacyjnego! (tak mi powiedzial pan z
    > biura obslugi)
    Okłamał Cię. KJ