-
21. Data: 2005-01-20 14:24:03
Temat: Re: bankomat nie wydal pieniedzy - pomocy
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
Przy okazji - czy wszystkie bankomaty drukuja potwierdzenia wylacznie
UDANYCH transakcji? Czyli akurat wtedy, kiedy nie potrzeba zadnego
kwitka...
Gdyby w sytuacji jakiegos problemu z komunikacja czy klapka pieniezna
oprocz wyswietlenia czegos na ekranie bankomat wydrukowal kwitek z
data, godzina, numerem operacji i napisem "XXXX błąd 321", to jakos
bym sie pewniej czul reklamujac...
MJ
-
22. Data: 2005-01-20 15:20:56
Temat: Re: bankomat nie wydal pieniedzy - pomocy
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
Michal Jankowski wrote:
> Przy okazji - czy wszystkie bankomaty drukuja potwierdzenia wylacznie
> UDANYCH transakcji? Czyli akurat wtedy, kiedy nie potrzeba zadnego
> kwitka...
>
> Gdyby w sytuacji jakiegos problemu z komunikacja czy klapka pieniezna
> oprocz wyswietlenia czegos na ekranie bankomat wydrukowal kwitek z
> data, godzina, numerem operacji i napisem "XXXX błąd 321", to jakos
> bym sie pewniej czul reklamujac...
tez juz pare razy zastanawialem sie nad zlosliwoscia bankow - przeciez w takiej
sytuacji papierek potrzebny najbardziej i nawet jak klient zadysponowal "nie
drukuj" to w przypadku awaryjnym powinien go dostac bez gadania
*** blad ***
-
23. Data: 2005-01-20 15:34:16
Temat: Re: bankomat nie wydal pieniedzy - pomocy
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Michal Jankowski napisał(a):
> Przy okazji - czy wszystkie bankomaty drukuja potwierdzenia wylacznie
> UDANYCH transakcji? Czyli akurat wtedy, kiedy nie potrzeba zadnego
> kwitka...
Bankomat ING coś takiego mi kiedyś dał. Napisał kwotę, info, że nie
zostało zrealizowane, a zapis księgowy będzie skorygowany.
Parę miesięcy temu.