  • 21. Data: 2006-10-23 09:56:43
    Temat: Re: bankomat ukradł pieniądze
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Bankomat ukradł mi 1000PLN ponieważ nie podniosła się kurtyna slotu
    > pobierania pieniędzy.

    Miałem tak kiedyś w Euronecie. Kasa wróciła na konto po 14 dniach
    (Millenium). Nie pomogły wrzaski i groźby, musiałem czekać.

    Sz.

  • 22. Data: 2006-10-23 13:48:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Jest tyle możliwości i przekrętów, że rozpatrzenie reklamacji trwa tyle ile
    > trwa, a na ten czas nasze pieniądze są zablokowane. I albo musimy zdawać
    > sobie sprawę z tego jak jest i się z tym pogodzić, albo nie korzystać z
    > bankomatów.

    Samo to nie jest problemem. Natomiast kwestia naliczania odsetek - jest.

    > Tak samo jest z płaceniem kartą. Jeżdżenie z jedną tylko kartą jest
    > samobójstwem, a postów typu "bank świnia" nie
    > zaakceptował transakcji jest mnóstwo.

    To zupelnie inna sprawa, tu bank nie zatrzymuje pieniedzy klienta,
    mozna np. wyplacic je w inny sposob, chocby w okienku.

    > I w jednym i drugim przypadku trzeba uwzględnić sytuację, że może się stać
    > tak, że nie będziemy mieli przez pewien okres czasu dostępu do pieniędzy i
    > jeśli taka sytuacja jest dla nas nieakceptowalna, nie korzystajmy z
    > bankomoatów i wyróbmy sobie drugą kartę, albo jeszcze ze dwie.

    Problem nie lezy w tym jakie dzialania ma podjac klient banku, a raczej
    w tym, ze to jest sytuacja dosc dobrze okreslona w prawie, a banki maja
    zwyczaj to ignorowac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2006-10-23 13:50:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > W tym wypadku nie ma odsetek od kredytu. Bo cały czas na koncie jest
    > zablokowana kwota i saldo nigdy nie spada poniżej zera.

    W przypadku linii kredytowej (debetu umownego) moze tak byc, ale
    to wciaz zaklada, ze klient nie bedzie mial go juz wczesniej
    wykorzystanego. No i w ogole musi miec taka linie kredytowa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2006-10-24 19:10:06
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    hej,
    kase bankomat zakosił w piątek,
    pieniądze wróciły na konto w poniedziałek.

    Nie wiem tylko czy wróciły bo normalnie rozpatrzono reklamacje czy dlatego
    że na nich naciskałem i skrócił się termin z 14 dni do 2 dni roboczych.
    A może poprostu mi przelali a reklamacji jeszcze nie rozpatrzyli ?

    Marcin

  • 25. Data: 2006-10-24 20:31:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-10-24 21:10, osobnik Marcin Kuczera stwierdził, iż:
    > Nie wiem tylko czy wróciły bo normalnie rozpatrzono reklamacje czy dlatego
    > że na nich naciskałem i skrócił się termin z 14 dni do 2 dni roboczych.
    > A może poprostu mi przelali a reklamacji jeszcze nie rozpatrzyli ?

    Całkiem możliwe (i najbardziej prawdopodobne), że bankomat mógł być
    zasilany przez weekend, przy tej okazji wyciąga się też kasetki
    zrzutowe. Przy ich otwieraniu znaleziono po prostu Twoją kasę :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 26. Data: 2006-10-24 20:31:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie wiem tylko czy wróciły bo normalnie rozpatrzono reklamacje czy dlatego
    > że na nich naciskałem ...

    Oj, naiwny :)
    Naciskać sobie mogłeś ...
    zapewne trafiłeś, że wcięło Ci kasę na krótko przed planową wizytą obsługi
    to i reklamacja trwała krótko. Niech Ci się nie zdaje, że gdy bankomat działa,
    ktokolwiek, w skutek jakichś nacisków klienta, przyjedzie wcześniej
    niż zgodnie z planem obsługi.

  • 27. Data: 2006-11-22 17:27:55
    Od: "Hash" <c...@o...pl>

> [...]
    > działa,
    > ktokolwiek, w skutek jakichś nacisków klienta, przyjedzie wcześniej

    Zależy jaki klient. jak masz obroty kilka set k. na miesiąc to może się
    pokwapią :-)