eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomaty PKObankomaty PKO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Grzegorz <n...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bankomaty PKO
    Date: Thu, 07 Jul 2005 20:18:14 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <d...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: forseti.wieczysta.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1120760608 6791 62.121.134.13 (7 Jul 2005 18:23:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2005 18:23:28 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356293
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzisiaj rano (koło godziny 6) nie mogłem wypłacić z bankomatu żadnych pieniędzy. Nie
    mogłem też sprawdzić salda. Po podaniu Pinu i wybraniu jakiejś operacji pojawiał się
    komunikat że operacja nie może zostać zrealizowana. Pani w banku twierdzi że z konta
    nie została ściągnięta żadna kwota (przynajmniej jeszcze popołudniu).

    Czy spotkał się ktoś może z czymś takim? Bank PKO BP, dodam jeszcze że próbowałem w
    dwóch różnych bankomatach. Karta WBK zadziałała bez problemów.

    --
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1