eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaiebankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: xy <x...@x...sorry>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
    Date: Sat, 21 Aug 2010 12:38:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 5
    Message-ID: <i4oaap$ell$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20909nc-0s.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282387098 15029 213.158.199.136 (21 Aug 2010 10:38:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Aug 2010 10:38:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    X-Antivirus: avast! (VPS 100821-0, 2010-08-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534536
    [ ukryj nagłówki ]

    Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
    tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
    orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
    czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
    takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1