  • 11. Data: 2004-03-16 22:24:44
    Temat: Re: bankowość elektroniczna dla firm
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek <m...@f...onet.pl> wrote:
    > Czym sie różni KB24 (oferta KB) od Home banking (KB) ? Nie mogę się
    > doczytać w ofercie.

    Home banking jest systemem off-linowym, wdzwanianym, modemowym - o w sumie
    lepszych zabezpieczeniach w stosunku do KB24.
    KB24 - to system internetowy - i tutaj nie ustawisz sobie kilku praw
    dostepu, zatwierdzania przelewow itp.

    Home banking jest klasycznym system bankowosci elektronicznej dla firm,a
    KB24 sprawdzi sie - jesli sam bedziesz robil przelewy itp ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 12. Data: 2004-03-16 22:25:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Korporacyjny Citiconnect tez jest wygodny. Kazdy uzytkownik ma swoje
    > uprawnienia i swojego tokena. Jeden wypelnia przelewy, a inny je

    Czy citi ma w koncu Videotela?!? Czy ten swoj system MTMS32 i Gonca?

  • 13. Data: 2004-03-17 11:56:35
    Od: "fwy" <f...@i...pl>

    Użytkuje KB24 dla firm SME. Istnieje prosta możliwość definiowania praw.
    Księgowa wklepuje przelewy (tylko na to ma autoryzacje i to do określonej
    kwoty). Następnie ja muszę ten przelew autoryzować. Jako użytkownik główny
    mogę definiować w dużym zakresie uprawnienia innych użytkowników (rodzaj
    transakcji i kwoty). Ogólnie po wdrożeniu się system jest bardzo dobry i
    łatwy w użytkowaniu. Uruchomienie jest trochę żmudne, ale do przejścia.
    Osobiście polecam.

    Pozdrawiam,
    fwy

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in