  • 31. Data: 2005-06-23 11:00:36
    Temat: Re: bezpieczenstwo bankowania przez internet
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:d9e2ha$2ra$1@news.onet.pl grupowicz Marcin_P. napisał:

    > W Luasie po 3 min. wyskoczyło zeby wpisac nastepne wskazanie tokena bo
    > system stwierdzil ze wskazanie tokena rozjechalo sie ze wskazaniem serwera
    > :)

    Oooo !
    To gdybyś potwierdził spisanym wczesniej nastepnym wskazaniem, to by tak
    zostało? A potencjalnemu włamywaczowi łatwiej zdobyć jest wskazanie, ktore
    miał token 3 minuty temu, niż obecnie :)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 32. Data: 2005-06-23 11:40:39
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "August" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zostało? A potencjalnemu włamywaczowi łatwiej zdobyć jest wskazanie, ktore
    > miał token 3 minuty temu, niż obecnie :)

    Pewne rzeczy warto mowic prywatnie - inne mozna puscic publicznie .....

  • 33. Data: 2005-06-23 21:19:52
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Jun 2005 10:55:10 +0200, Artur O. napisał(a):

    > Z taka wiedza mozecie zostax adminami w Dublinie zarabiajacymi po 3000 Euro

    Dzięki.

    > co Wy jeszcze w Polsce robicie ? :-)

    Zarabiamy pieniądze.

    Zapomniałem dodać. Wszystkie przeglądarki są dziurawe. Permutować można do
    woli. Mała demonstracja:
    http://secunia.com/multiple_browsers_dialog_origin_v
    ulnerability_test/

    Pozdrawiam,

    Krzysiek

  • 34. Data: 2005-06-24 11:11:12
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Zapomniałem dodać. Wszystkie przeglądarki są dziurawe. Permutować można
    > do woli. Mała demonstracja:
    > http://secunia.com/multiple_browsers_dialog_origin_v
    ulnerability_test/

    tu chyba nie ma się czym specjalnie przejmować bo sądzę, że nikt przytomny
    na umyśle i tak nie wchodzi do banku przez jakieś podejrzane strony tylko
    bezpośrednio.

    > Pozdrawiam,
    rowniez
    pix