    From: "qbczyk" <q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bezpieczeństwo kart kredytowych
    Date: Tue, 16 Dec 2008 10:54:31 +0100

    Witam,
    Posiadam karte debetową i jest możliwość, że mogą nią zapłacić za towar. Ale
    muszę wpierw posłać dane tej karty mailem albo faksem. I tu jest wątpliwość.
    Bo przecież znając te dane ktoś będzie mógł sobie bez problemu wypłacać kase
    z mojego konta. I gdzie tu jest logika takiego postępowania?
    Myślałem, że będę mógł podać te dane w zaszyfrowanym połączeniu tak, że nikt
    ich nie przeczyta a oni chcą żeby tak otwarcie posłał mailem. A dodam, że to
    firma z Angli i już mnie ktoś ostrzegał, że anglicy to złodzieje danych
    kart.
    Czy takie płacenie podawając swoje dane jest bezpieczne?