  • 1. Data: 2009-05-10 12:12:10
    Temat: bezpłatne bankomaty mbanku
    Od: "Łukasz" <N...@o...pl>

    Czy ktos może potwierdzić/zaprzeczyć się czy bankomaty euronetu przy
    placówkach innych banków są bezprowizyjne przy wypłatach karta do ekonta
    mbanku?

    Wyszukiwarka pod linkiem "bezpłatne bankomaty" na stronie mbanku uparcie
    podaje mi bankomaty z placówek m.in. Aliora i Lukasbanku.
    Nie chciałbym się przekonać że są to jednak moje pobożne życzenia i zderzyć
    się z "przejrzystą" i "bezhaczykową" polityką mbanku ;>

  • 2. Data: 2009-05-10 12:29:43
    Temat: Re: bezpłatne bankomaty mbanku
    Od: " aneczka" <a...@W...gazeta.pl>

    mBank nie ma własnych bankomatów
    Euronet, Cash4you i inne bazpłatne masz na
    http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/

  • 3. Data: 2009-05-10 13:33:07
    Od: "Łukasz" <N...@o...pl>

    > Euronet, Cash4you i inne bazpłatne masz na
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/
    Tyle też zdążyłem zauważyć, pytanie brzmi: "Jeśli wyszukiwarka pokazuje
    bankomat oznaczony
    symbolem euronetu to jest on bezpłatny mimo ze jest przy placówce innego
    banku"

  • 4. Data: 2009-05-10 13:43:44
    Temat: Re: bezpłatne bankomaty
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    tak jak ci pisałam - wszystkie z sieci euronet i cash4you są darmowe -
    niezależnie od tego gdzie stoją

  • 5. Data: 2009-05-10 13:53:32
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    Użytkownik "Łukasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie chciałbym się przekonać że są to jednak moje pobożne życzenia i
    > zderzyć się z "przejrzystą" i "bezhaczykową" polityką mbanku ;>

    Bankomaty Euronet zawsze sa bezprowizyjne. Nawet jesli stoja w placowce
    np. Aliora.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 6. Data: 2009-05-10 14:37:06
    Od: Peet <w...@y...com>

    Łukasz pisze:

    > Nie chciałbym się przekonać że są to jednak moje pobożne życzenia i zderzyć
    > się z "przejrzystą" i "bezhaczykową" polityką mbanku ;>

    Nie sprawdzaj tylko salda konta bo Cię skasują.

  • 7. Data: 2009-05-10 16:21:15
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Lukasz" <N...@o...pl> wrote in message

    > Tyle też zdążyłem zauważyć, pytanie brzmi: "Jeśli wyszukiwarka pokazuje
    > bankomat oznaczony
    > symbolem euronetu to jest on bezpłatny mimo ze jest przy placówce innego
    > banku"

    Ale to nie jest pytanie, tylko stwierdzenie i jednocześnie odpowiedź na
    Twoje pytanie.
    Nie wiem tylko czy prawidłowa. Przed kilku laty niektóre bankomaty Euronetu
    pobierały prowizję przy wypłacie gotówki kartą mBanku.
    Lista bezprowizyjnych tak jak dzisiaj była na stronach mBanku.

  • 8. Data: 2009-05-10 17:08:56
    Od: "Łukasz" <N...@o...pl>

    Wiem, dlatego napisałem "bezhaczykową"

  • 9. Data: 2009-05-10 17:09:56
    Od: "Łukasz" <N...@o...pl>

    > Bankomaty Euronet zawsze sa bezprowizyjne. Nawet jesli stoja w placowce
    > np. Aliora.
    Dziękuję za konkretną odpowiedź

  • 10. Data: 2009-05-10 17:39:22
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Bankomaty Euronet zawsze sa bezprowizyjne. Nawet jesli stoja w placowce
    > np. Aliora.
    >
    > Pozdrawiam
    > | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

    Jak jesteś tego pewien to oddaj mi 5 zł skasowane przez mBank za wypłatę w
    tym bankomacie Euronetu:
    "Alior Bank, oddział
    Lipowa 34 Białystok"
    (info ze strony mBanku)
    Dopiero za 5 razem (konsultat przestał się odzywać, przerwane połączenie,
    konsultant nic nie wie ale ma sto pytań, itp.) udało mi się ich zmusić do
    przyjęcia reklamacji. Minęło 3 tygodnie, z ich strony cisza.