  • 1. Data: 2011-05-18 08:39:54
    Temat: biblioteki c++ analiza techniczna
    Od: r0m3k <r...@i...pl>

    Dzień dobry,
    szukam jakiś bibliotek, modułów w c++ do analizy technicznej. Czy ktoś
    może spotkał się z takimi gotowcami?
    Roman Junczys
    www.kupfranka.biz

  • 2. Data: 2011-05-18 12:29:04
    Temat: Re: biblioteki c++ analiza techniczna
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "r0m3k" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
    Dzień dobry,
    szukam jakiś bibliotek, modułów w c++ do analizy technicznej. Czy ktoś
    może spotkał się z takimi gotowcami?
    Roman Junczys
    www.kupfranka.biz

    Mozesz mi wytlumaczyc jak opozniasz placenie rat (piszesz cos takiego na
    swej stronie) - przeciez wtedy bank na pewno daje ci odsetki karne....

  • 3. Data: 2011-05-18 13:09:02
    Od: r0m3k <r...@i...pl>

    On 18 Maj, 14:29, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Mozesz mi wytlumaczyc jak opozniasz placenie rat (piszesz cos takiego na
    > swej stronie) - przeciez wtedy bank na pewno daje ci odsetki karne....

    Ja mam jedną ratę nadpłaconą. Zrobiłem to tak, ze 10 rat płaciłem
    110%. A jak jeszcze nie miałem to ewentualnie przesuwałem tylko do
    przodu, czyli przed obowiązkowym terminem spłaty. Oczywiście, że
    terminów nie przekraczam.
    Romek