  • Data: 2005-12-09 23:26:39
    Temat: bin- ratunku! :-(
    Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ja tu tylko po prośbie.. Pilnie potrzebuję nr identyfikacyjny banku. Od
    dwóch godzin zamiast robić tort szukam w googlach... Wg znalezionych
    informacji 6 pierwszych numerów to BIN - ale mój oddział na wyciągach jest w
    innym mieście (i ten podałam), a ja mieszkam (no i chyba mam konto) w
    innym...województwo to samo....I martwię się, czy BiN -ten z karty, 6
    pierwszych numerów, jest jednakowy we wszystkich oddziałach banków? 425167 -
    to początek na mojej karcie. Czy to Bin banku w moim mieście, w którym mam
    konto i mieszkam, czy też oddziału wojewódzkiego, z którego dostaję wyciągi?
    Ach, już sama nie wiem.... Pomóżcie, proszę.......

    D.