  • 1. Data: 2006-09-29 16:24:44
    Temat: biuro maklerskie z internetowym dostepem
    Od: "VLAD" <q...@o...pl>

    Witam
    Przymierzam się do rozpoczęcia zabawy na GPW i dlatego chciałbym poznać
    wasze opinie nt. biur maklerskich, zaznaczam ze interesuje mnie wyłącznie
    dostep interenetowy i możliwość obracania małymi kwotami - 1-2kPLN.

    na co w szczególności zwrócić uwage i jakie usługi mogą okazać się
    szczególnie przydatne ?

    --
    VLAD

  • 2. Data: 2006-09-29 18:50:13
    Temat: Re: biuro maklerskie z internetowym dostepem
    Od: "wr" <n...@g...pl>

    Użytkownik "VLAD" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostep interenetowy i możliwość obracania małymi kwotami - 1-2kPLN.
    >
    > na co w szczególności zwrócić uwage i jakie usługi mogą okazać się

    Poczytaj:
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/search?
    q=biuro+maklerskie+jakie&start=0&scoring=d&

    http://www.bankier.pl/forum/forum_gielda,6,1.html

    Skup się na
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/emakler/index.htm
    http://bossa.pl/oferta/

  • 3. Data: 2006-09-29 19:29:42
    Od: "tomas" <t...@o...pl>

    Użytkownik "wr" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Poczytaj:
    > http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/search?
    q=biuro+maklerskie+jakie&start=0&scoring=d&

    Na bosse sie nie zalapiesz trzeba miec 5k, chyba ze wplacisz 5k pozniej
    zredukujesz do powiedzmy tych 2k ale sie dowiedz czy tak moze byc, co do
    e-maklera to konto bez rzadnych opcji wiec bardzo bardzo ubogie...

  • 4. Data: 2006-09-29 20:55:35
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "tomas" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zredukujesz do powiedzmy tych 2k ale sie dowiedz czy tak moze byc, co do
    > e-maklera to konto bez rzadnych opcji wiec bardzo bardzo ubogie...

    Bossa
    Wpłacasz pięc koła wypłacasz na drugi dzień nadwyźke i jazda.
    Mbankowy produkt to narazie badziew do którego szkoda pchać kasy.
    Arek