  • 11. Data: 2010-03-09 14:35:01
    Temat: Re: błędna wypłata gotówki przez bankomat
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysiek" news:hn5lnf$380$3@news.dialog.net.pl

    > bankomat Euronetu

    to już połowa sukcesu :)
    a jaki bank?

  • 12. Data: 2010-03-09 14:36:51
    Od: g...@o...pl

    >   Dla równowagi - mi kiedyś BZWBK na żądanie wypłaty 10zł wypłacił
    > 20zł. O nadwyżkę nikt nigdy się nie upomniał.

    Pewnie była jakaś promocja jak teraz z Depardieu ;)

  • 13. Data: 2010-03-09 14:40:01
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Valdi pisze:
    > "krzysiek" news:hn5lnf$380$3@news.dialog.net.pl

    > to już połowa sukcesu :)
    > a jaki bank?

    ing

  • 14. Data: 2010-03-09 15:10:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie nabijaj się z takich kwot. Wyobraź sobie, że w banku który ma milion
    > klientów brakuje kasy. Bank nie wypłaca całości gotówki i każdemu z
    > klientów każe czekać dwa miesiące na pieniądze.

    i ci wszyscy klienci robią wielki raban w mediach, które uwielbiają
    takie akcje...bank traci na wizerunku i zaufaniu klientów, a takie
    straty są trudne do oszacowania i jeszcze trudniejsze do wyrównania

    poza tym 12 mln zł to dla banku żadne pieniądze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2010-03-09 15:53:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 09.03.2010 15:27, Liwiusz wrote:

    > Dla równowagi - mi kiedyś BZWBK na żądanie wypłaty 10zł wypłacił 20zł. O
    > nadwyżkę nikt nigdy się nie upomniał.

    I znalazl sie sprawca kryzysu bankowego!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 16. Data: 2010-03-09 16:41:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "RobertS" hn5od3$1jiv$...@o...icpnet.pl

    brakuje kasy. Bank nie wypłaca całości gotówki

    > i ci wszyscy klienci robią wielki raban w mediach, które uwielbiają takie
    akcje...bank traci na wizerunku i zaufaniu klientów, a
    > takie

    Zwłaszcza wtedy traci, gdy nie podana jest nazwa banku.

    > straty są trudne do oszacowania i jeszcze trudniejsze do wyrównania

    > poza tym 12 mln zł to dla banku żadne pieniądze

    Ale dla prezesa banku -- to już wyjazd na wakacje. :)

    -=-

    Jaki jest powód przetrzymywania tych pieniędzy?
    I... Na ile pewna jest wygrana klienta? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-03-09 16:43:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "krzysiek" hn5lgh$380$...@n...dialog.net.pl

    > kiedyś miałem taki sam problem podczas pobrania gotówki 200 zł. z bankomatu
    Euronetu.
    > Dostałem 150 zł, z czego 50 zł. było w połowie przerwane i zgięte.

    A jak było zgięte? Raczej trudno o zgięcie przerwanego banknotu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-03-09 16:45:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "krzysiek" hn5mk0$3on$...@n...dialog.net.pl

    > ing

    To masz nadal sukces w połowie. ;) (połowiczny?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-03-09 17:40:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hn5od3$1jiv$1@opal.icpnet.pl

    > i ci wszyscy klienci robią wielki raban w mediach, które uwielbiają
    > takie akcje...bank traci na wizerunku i zaufaniu klientów, a takie
    > straty są trudne do oszacowania i jeszcze trudniejsze do wyrównania

    bo problem wielu ludzi polega na tym, że brakuje im spokoju...
    Też zaliczyłem awarię bankomatu euronetu i... i wszystko przebiegło cacy. Po
    trzech dniach pieniądze były na koncie.
    Zaliczyłem również awarię terminala na Neste i... i też wszystko poszło
    gładziutko i sprawnie. Na pieniądze czekałem niecały tydzień.
    Była wtopa z wpłatomatem - też udało się załatwić wszystko sprawnie i
    spokojnie.

    :)

  • 20. Data: 2010-03-09 18:06:28
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "krzysiek" hn5lgh$380$...@n...dialog.net.pl

    > A jak było zgięte? Raczej trudno o zgięcie przerwanego banknotu. :)

    napisałem, że w połowie przerwany.