  • 1. Data: 2007-07-11 07:37:37
    Temat: blokada w czasie przetwarzania inteligo
    Od: z <...@...org>

    Czy zauważyliście że o różnych porach a szczególnie rano np godzina 9 na
    rachunku występuje wartość środków dostępnych na dużym minusie mniej
    więcej takim za ile wynosiła kwota ostatniej transakcji? Wygląda to tak
    jakby przy przenoszeniu z konta na konto zapisano tylko na jednym
    koncie. W efekcie tego błędnego minusu nie da się operować na rachunku,
    ani płacić kartą, mimo że oczywiście są środki na tym rachunku. Może
    taki stan trwać nawet godzinę!

  • 2. Data: 2007-07-11 14:37:01
    Temat: Re: blokada w czasie przetwarzania inteligo
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "z" <...@...org> napisał

    > Czy zauważyliście że o różnych porach a szczególnie >rano np godzina 9 na
    > rachunku występuje wartość środków dostępnych na >dużym minusie

    Też raz zauważyłem - na drugi dzień po wypłacie z rachunku głównego 20 zł w
    bankomacie (kasiorka była na koncie i tylko tyle) widziałem stan konta
    jako -(minus) 20 zł, ale po kilkunastu minutach już wszytstko było ok.

    Pozdrawiam
    fatrix