  • 1. Data: 2007-07-11 13:18:18
    Temat: Gdzie KK od ręki?
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Witam, gdzie oprocz Polbanku i Eurobanku mogę wyorbic sobie Kartę
    Kredytową od reki? Jakie jeszcze banki tłoczą je na miejscu w oddziale?

  • 2. Data: 2007-07-11 16:21:05
    Temat: Re: Gdzie KK od ręki?
    Od: fulmen <k...@g...com>

    On Jul 11, 4:18 pm, grzechu <g...@g...com> wrote:
    > Witam, gdzie oprocz Polbanku i Eurobanku mogę wyorbic sobie Kartę
    > Kredytową od reki? Jakie jeszcze banki tłoczą je na miejscu w oddziale?

    ING Bank (z limitem 2000) na oswiadczenie o zarobkach

  • 3. Data: 2007-07-11 19:31:05
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    fulmen pisze:

    > ING Bank (z limitem 2000) na oswiadczenie o zarobkach

    Pytającemu raczej nie o to chodziło.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-07-11 19:43:31
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Pytającemu raczej nie o to chodziło.

    To od reki duzo nie zmienia, bo i tak uaktywnienie karty nastepuje po kilku dniach
    (Eurobank). Tyle, ze fizycznie ma sie juz ja w rekach.
    W Eurobanku mowia o nastepnym dniu, ale raczej trwa to dluzej.

  • 5. Data: 2007-07-11 19:44:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    fulmen napisał(a):
    > ING Bank (z limitem 2000) na oswiadczenie o zarobkach

    A mi nie dali... Za to znajomy dostal z limitem... 500 zl. Niezly mialem
    z niego ubaw :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-07-11 21:22:37
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos pisze:

    > A mi nie dali... Za to znajomy dostal z limitem... 500 zl. Niezly mialem
    > z niego ubaw :)

    ING to w ogóle ma niezłe pomysły. Gdzieś mi się na oczy rzuciło, że jest
    automatyczna spłata kk z konta za darmo. Wstąpiłem dzisiaj do oddziału,
    bo akuratnie było po drodze i się pytam co i jak? Można tylko w oddziale
    to ustawić i tak:
    - automatyczna spłata kwoty minimalnej dla kk = 0 zł
    - automatyczna spłata całości zadłużenia kk = 5 zł

    Karta, którą posiadam ING MC ma dobry przelicznik, ale praktycznie cała
    reszta mnie przeraża ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-07-11 21:31:44
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > - automatyczna spłata całości zadłużenia kk = 5 zł
    >
    > Karta, którą posiadam ING MC ma dobry przelicznik, ale praktycznie cała

    zle ci powiedzieli - platna splata calosci jest tylko dla pomaranczowej visy, za 25
    zl rocznie koszt karty ( jesli zakupy miesieczne 100 zl - karta darmowa). Pozostale
    karty maja obie opcje darmo - nie zagladasz na strony wlasnego banku?

  • 8. Data: 2007-07-11 21:45:26
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > A mi nie dali... Za to znajomy dostal z limitem... 500 zl. Niezly mialem
    > z niego ubaw :)

    Co chcesz? Rezerwowe 500 zl, w poldarmowej (jesli sie nie korzysta - przy
    korzystaniu moze wyjsc darmo) karcie, to przydatna rezerwa na nieoczekiwany wydatek.

    A 500 zl to z tego co pisza, daja "na dowod". Pewno sprawdzaja przedtem w BIK,
    zeby odcedzic zbyt zakredytowionych.

  • 9. Data: 2007-07-12 04:31:09
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f73j1m$kbd$1@inews.gazeta.pl, *Krzysztofsf * wrote:

    > Co chcesz? Rezerwowe 500 zl, w poldarmowej (jesli sie nie korzysta -
    > przy korzystaniu moze wyjsc darmo) karcie, to przydatna rezerwa na
    > nieoczekiwany wydatek.

    Rezerwowe? 500zl?
    Tyle to se mozna na waciki.

    --