  • 1. Data: 2006-04-22 09:33:22
    Temat: blokada w inteligo / limit w paypalu
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    założyłem konto w paypalu i podpiąłem kartę z inteligo
    żeby zlikwidoać limit 100euro jak wiadomo system dokonuje transakcji na
    1.5euro. Czekam dopiero 3 dzień ale trochę mi się śpieszy, kto tu
    opóźnia rozliczenie transakcji ?

    czy da się jakoś inaczej obejść ten limit, może zmiana kraju -
    sprzedawca twierdzi że on na dzień dobry miał limit 750E

    P. Arek

  • 2. Data: 2006-04-22 09:41:07
    Temat: Re: blokada w inteligo / limit w paypalu
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:4449f33d$0$22586$f69f905@mamut2.aster.pl,
    niejaki(a): Ra napisał(a):

> [...]
    >
    > czy da się jakoś inaczej obejść ten limit, może zmiana kraju -
    > sprzedawca twierdzi że on na dzień dobry miał limit 750E

    trzeba czekac.

    zmiana kraju - chcesz zeby na dzien dobry zablokowali Ci konto za
    niezgodnosc danych?

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-04-22 10:26:48
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    cienislaw napisał(a):
    > W artykule news:4449f33d$0$22586$f69f905@mamut2.aster.pl,

    > trzeba czekac.

    ok, BTW nie pamiętam czy podczas rejestracji karty podawało się imie i
    nazwisko ale jeśli tak to prawd. podałem z polską literką

    P. Arek